1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik krijg nu inderdaad een overzicht van beschikbare sessies te zien bij matchmaking, maar joinen geeft nog steeds dezelfde error-code :mad: :mad:
    Dus net in mn uppie maar de eerste pukei-pukei verslagen!
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Net kwam ik een rathian tegen en dacht ik probeer het even hij liet me alle hoeken van het veld zien haha

    Edit: ajantah first try en gevangen! Wat is die insect glaive een bazen wapen!
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2018
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Insect glaive is mijn go to wapen ook.
    Heb er een paar geprobeerd, maar niks kan op tegen die mobility. Zorg ook voor een goed insect. Ik heb nu eentje met blunt damage, paralysis en water element. Gooi dat beestje eruit om alle drie de buffs te krijgen.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Me and my Palibro. Ik moet nog even verder farmen om de hele Legiana set te krijgen. Heeft een setboost dat je meer quest rewards krijgt.
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik doe niet anders! Buffs, insect out met stun, vliegen slaan vliegen, cowboy spelen op zijn rug, stamina reloaden en reset! Morgen weer verder
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Damn wat is die Diablos een klote monster om te verslaan zeg.
     
  7. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Net Anjanath gesloopt in mn uppie. Viel me alles mee! Mooi tussen zn poten blijven en hakken met dat zwaard. Maar nu wil ik dat Anjanath armor hebben ook..
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Moet de Anjanath plate hebben maar dropt niet :mad:
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lol die Anjanath is niets meer man.. wel leuk om lekker een beetje dollen. Maar nu ik de armor en wapen heb van haar laat ik haar voorlopig leven. De game word al beter man
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Inmiddels al een heel stuk verder met de game. Hunter rank is nu 11. Moet nog wel heel wat uitvogelen sommige dingen snap ik nog niet echt, zoals die jewels.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Schijnt dat die in je armor gaat, al ben ik zelf zover nog niet ;).

    Zal zelf even wat pogingen doen om Anjanath te farmen zodat ik een flame wapen kan maken :)
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup dat begrijp ik, maar hoe je die kan krijgen en upgraden snap ik niet.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Gisteren de hamer uitgeprobeerd en wow :eek: Beter en leuker dan ik eerst had verwacht toen ik wat meer van de combo's leerde. Ik ben bang dat ik uiteindelijk niet kan kiezen qua wapens en ik zoveel moet farmen om alles op hoog level qua gear te krijgen :+
     
  14. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Hammer is ook mijn favo tot nu. Lang niet zo sloom als je zou denken, je bent best mobiel. En met de supercharge kun je echt zieke dingen doen als je je goed positioneerd.
    Meestal switch ik tussen Hammer of de Bow...
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Net ajathan 5 x afgeslacht... 1 fang dat word een lange grind voor het wapen mijn nieuwe glaive!
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vraagje,

    Is deze game leuk om solo te spelen?
    En hoe varieren de missies? Of is het echt alleen monsters hunten/slayen?

    Ben niet bekend met de serie, maar ziet er tof uit!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is qua multiplayer een beetje zoals dark souls. Je kan zogeheten flares afschieten en mensen kunnen jou dan helpen in de missie/jacht. Kan prima alleen gedaan worden.

    Het is een game die puur gericht is op het slachten en verzamelen van beestjes ja, maar de uitdaging zit hem er vooral in dat het vrij pittige combat is. Ook op dat gebied een (iets wat makkelijkere) dark soul stijl. Zo nu en dan moet je wat anders verzamelen of heb je een klein verhaalelement, maar de focus ligt op de monsters. Je hebt MQ (assigned quests), side quests, investigations en events. Main en sides lijken mij wel logich, investigations zijn missies die je krijgt als je genoeg over een beest of gebied verzameld hebt qua voetsporen ed. Goede manier om materialen te farmen. Events zijn door Capcom opgezette wekelijkse missies.

    Ik ben net helemaal gesloopt door een diablos =( Eerst stunt dat beest je en daarna in een klap neer.
     
    Zifnap en Smok3y vinden dit leuk.
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Duidelijk verhaal thanks!
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    De monsters zijn ook een highlight in deze game. Echt mooi geanimeerd en goed doordacht.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  20. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Jezus word gek . Krijg Anjanath niet dood. Pfffffffff
     

Deel Deze Pagina