Daar zit ook verschil in...maak niet uit welke regen instelling je instelt tijdens de race Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Heb een 205.5xx gereden. Regen is afhankelijk van lengte race hoe langer de race hoe langer het duurt voordat het gaat regenen. In het begin is het vrijwel droog. Ik rij meestal op 10 Laps en als je dat doet dan is het de eerste 3 ronden droog en gaat het halverwege ronde 4 regenen. Dus de eerste rondes lukt het om een snelle tijd te zetten en daarna rijd ik rondetijden van zo’n 5 a 6 seconden langzamer(als ik hem op de baan kan houden) Wel jammer dat er niet zoals voorgaande delen een fatsoenlijke Rivals mode in zit waarin je wel makkelijk time trials kon rijden.
Ahaa jullie doen het dus zo. Ik heb dus ingesteld dat het de hele race regent...vandaar het verschil in tijden denk ik... Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Waar kun je dat instellen dan? Ik zie nergens die optie. Het probleem is dat de time trial op deze manier is ingebouwd in de game. Je bent verplicht om single race te rijden of zijn er nog andere opties??
Je kan bij race settings alles instellen...volgens mij de tweede of derde tab dat je het kan instellen Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ik selecteer gewoon die baan zet hem 7 soms 8 rondjes, kies regen ergens daar waar ik ook me rondjes en tegenstanders selecteer en dan gas er op Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Nooit opgevallen so far. Aangezien er al in de mildste regen vorm is gereden, adviseer ik iedereen om dat ook te doen. Maar je mag natuurlijk ook lekker in de zeikende regen rijden. ;-)
Nicee! Dit stuur past er idd niet op...wel voor PC maar deze Ferrari Mono stuurtjes worden niet meer gemaakt. Wel iets unieks. Die cockpit is met originele Ferrari lak gespoten Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Geen idee. Lijkt me niet uitwisselbaar met andere merken. Binnen het thrustmaster assortiment kan ik me er wel wat bij voorstellen. Zit zo’n kleine “oldschool” telefoonconnector aan.
Die tijd mag je schrappen. Heb wat met de tune zitten spelen om de achterkant wat stabieler te krijgen, dus is niet meer standaard.
Huh? Hij zou dan jouw naam ook bij “tuned by” moeten laten zien. Stom spel! Bedankt voor je eerlijkheid overigens.