1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Als ik het zo uit mijn hoofd ff doe was fire zijn weakness idd, dus dan is dat goed mogelijk. Hou er wel rekening mee dat hij behoorlijk bewegelijk is die Kirin en zijn thunder att zijn best sterk. Als je geen armor hebt die slecht is tegen thunder moet het zeker lukken.
     
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Na 2 pogingen toch maar ander armor gemaakt gisteren, idd met thunder resistance,.. na nog 2 pogingen met random dudes, toch maar besloten on hem alleen te doen..
    Mijn main wapen is insect glave, en dan moet je toch best in your face vechten (had hem bijna gisteren, maar toen die me raakte met zware thunder kon ik niks meer)
    aangezien hij tijdens de 2e helft van die brede lightning aanvallen doet, dacht ik dat een firebow wel eens uitkomst zou kunnen bieden.

    zijn aanvallen zijn niet moeilijk te ontwijken, maar om dan nog wat damage te doen is lastig,.. vandaar dacht ik met een boog hem maar te cheessen O-)
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heeft iemand tips voor Teostra? Damn wordt geslacht door hem.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij zijn nova, spring zo erg weg dat je daarna op de grond ligt. Dat doe je door te rennen en daarna evade te doen. Verder zou het niet zo moeilijk moeten zijn.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Of gooi gewoon een Flash Pod voor zijn gezicht wanneer je hem in de lucht ziet, het maakt Teostra sowieso heel wat makkelijker wanneer je dat doet.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Tanks dat springen hielp eindelijk verslagen. Probleem was ook wat mijn armor.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Monster Hunter World nu net uitgespeeld nu nog veel wapens upgrades verzamelen en aantal armor pakjes. Alweer 105 uur in de game gestoken.
     
    Zifnap en Maddmonkey vinden dit leuk.
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Moet nu tegen de Diablo maar ik denk eerlijk gezegd dat dit het moment is dat ik de game laat voor wat het is. De game zelf word mij wat te eentonig en ik ben al geen groot fan van het combat systeem. Nu enemies mij dan ook kunnen one-shotten word het een beetje te frustrerend en daar heb ik geen zin in. Baal dan ook dat ik 'm digitaal heb gekocht :/
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Had jij nou niet darksouls/bloodborne gespeeld? Ik vind de combat daar vrij veel van weg hebben namelijk.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja man.. beide zijn mijn favo games.. opzich heeft de combat wel veel van elkaar weg maar de uitvoering vind ik lang niet zo fijn als bij de souls games. Weet het niet. Het klikt maar niet.. misschien pak ik het later wel weer op maar voor nu is er een beetje de Lol af
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    MH is zeker geen Dark Souls. Het probleem is dat die game vergelijking (te) vaak wordt gebruikt in vergelijkingen. Beide games hebben wel veel gemeenschappelijk, zoals de probeer-het-zelf moeilijkheidsgraad. Maar als je DS leuk vindt is dat nog geen garantie op lol in deze game. Setting en tonatie zijn bijvoorbeeld ook heel anders.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2018
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ben er gisteren fatsoenlijk aan begonnen.
    Nu heb ik drugged en tainted meat maar hoe krijg je het voor elkaar dat die beesten het eten is daar bepaalde manier voor ?
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wtf is dat met die tempred Kirin zeg, dat gaat nergens meer over. Thunder res op het hoogst en nog ben je vaak na 1 thunder hit dood. Die thunder raakt ook zo overdreven ver dat is niet normaal meer.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2018
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je mist mijn punt volledig.

    Ik ben vrij zeker dat rienbu gewoon aan het zwemmen is en/of niet "zijn" wapen gevonden te hebben. Als je Souls combat waardeert, kan dat hier geen minpunt zijn. Zo simpel is het. Verder zeg ik nergens dat het dezelfde game is of dat zijn andere punten niet valide zijn.

    Selecteer het eten en druk dan X op de Xbox of vierkantje op de PS. Je wapen moet wel op jouw rug zijn daarvoor.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik zou het niet zo persoonlijk opvatten. Mijn reactie was bedoeld als algemeen inzicht/gericht op Rienbu en had weinig met jouw eerste reactie te maken.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Aan het zwemmen?? Lol.. wat bedoel je man?

    Wat mij stoort aan de combat is de stroefheid.. Je kunt geen aanvallen cancellen waardoor ik vaak sta te wachten totdat mijn car eindelijk eens klaar is met zijn attack beweging en het monster al weg is of mij aanvalt. Daarnaast vind ik het kiezen van items rechtsonderin vervelend. Heb het geprobeerd om dingen onder de shortcuts te zetten maar de knoppencombinatie om daar te komen (L1, pijltje omhoog en dan selecteren met de rechter stick) vind ik niet fijn. Het healen had ook een tandje sneller gemogen imo.
    Kijk Bloodborne bv.. binnen no-time heb je je trickweapon geswitched, je healt simpel weg met 1 dedicated knop en de vaker je die tapt op het juiste moment de meer je healt.
    Als je ziet dat je aanval niet gaat lukken dan cancel je die om nog snel te dodgen en wat klappen kan geven..
    Ik denk dat de combat wel degelijk een minpunt kan zijn al ben je een souls fan.. het is imo gewoon niet slick genoeg..

    Maar.... het kan idd heel goed zijn dat ik niet goed uit de voeten kan met mijn wapen. Ik vind het wel meevallen want ben er best goed mee volgens mij. Heb geprobeerd om de hamer te gebruiken maar dat maakte het probleem alleen maar erger Lol.. hoorde net op de Jim Sterling podcast dat de dual Blades een aanrader is voor iemand die struggelt met de combat dus dat kan ik wel gaan proberen..

    @Maddmonkey wat voor wapen gebruik jij btw?
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2018
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm dual blades, sword and shield of longsword zit ik dan aan te denken. Dat zijn toch wel de wat simpelere wapens met snelheid en cancel moves. Daarnaast heb je ook nog builds met de Lance en perks als guard die niet van hun plekje afkomen en achter hun schild veilig zitten.

    Ik gebruik zelf de charge blade. Na 10+ uur kreeg ik daar eindelijk de slag mee te pakken en inmiddels is het mijn favoriete wapen geworden door de complexe maar gevarieerde moveset. Daarnaast gebruik ik boog en hamer, maar wil kijken naar een Hunting Horn voor multiplayer. Lijkt mij geweldig om lobbies te joinen met een doedelzak.

    Zoals ik al zei, verdere pijnpunten kan ik zeker wel begrijpen. Game is op sommige vlakken omslachtig als een spel uit 2005 en de gameplay loop kan uiteraard niet jouw ding zijn :) het is toch wel echt een grindgame.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hunting Horn idd voor multiplayer al die buffs die je het team kan geven.

    Ben nu zelf de light gun goed aan het proberen.

    Speel zelf vooral Bow en Hamer. Dual Blades en Long Sword is ook tof.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja ik leg het op de grond neer maar hij liep er voorbij.
    Misschien omdat hij mij gezien had ofzo?
    En soms kan ik mensen niet online joinen omdat ze een te hoog level hebben.
    Maar als ik iemand uit mijn vrienden lijst uitnodig kan hij dan wel altijd gewoon joinen?
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was het een assignment? Ofwel story mission. Capcom heeft besloten dat je bij een nieuw monster eerst de cutscenes moet zien alvorens je multiplayer kan doen.

    Iemand die ze al gezien heeft of een hoger level is, kan altijd lagere level lobbies joinen ja. Sommige quests vereisen bepaalde Hunter ranks.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Servantes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina