1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Race Stuurtjes

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WorkingTitle, 7 okt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Suc6 :)
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Een vriend van me heeft mijn stuur tijdelijk te leen en gelijk hooked, heeft nu zelf die redbull f1 playseat besteld wel heel gaaf hoor. Maar wel onwijs duur a €1000. Hij zit nu te wachten op de t700 van thrustmaster die uit moet komen. Maarja ook €750. Gaat mij te ver.

    Ik lees toch best wat negatieve reacties over de challenge en lange mensen (ben 1.90) en de challenge en het verschuiven van de playseat. Dubiooo
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben 1.87mtr en kan er prima in. Heb hem wel bijna in de laagste stand staan zeg maar anders zit je te dicht op het stuur. Maar nu is het perfect. Pedalen kunnen zelfs nog verder naar achter voor als je nog langer bent.
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Oh dat is niet handig ik ben zelf 1,95..
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zijn die Fanatec stuurtjes ook voor de PS4?
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups. Maar zelf zou ik niet zoveel geld neerleggen voor een stuur op een console. Ps5 ow geen ondersteuning voor de fanatec meer
    Bam weg geld. Voor een pc is het wat anders..
     
  7. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben in het bezit van een Thrustmaster T300RS. Nu wil ik deze uitbreiden met de T3PA pedalen en een shifter. Qua kosten vind ik de TH8A van Thrustmaster erg duur en bevalt het uiterlijk van de pook me niet. Nu is mijn vraag: Weet iemand of de shifter van Logitech compatible is met stuurtjes en pedalen van Thrustmaster? Andersom zou het namelijk wel moeten kunnen. Op internet kan ik hier weinig over vinden. Hoop dat iemand iets meer weet.
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Op de PC kun je andere shifters werkend krijgen door ze als stand-alone USB apparaat te gebruiken, maar op de Playstation gaat dit niet lukken.
     
  9. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Jammer, bedankt voor je reactie!
     
  10. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Zojuist mijn t300rs geüpdate. Het lijkt wel of mijn force feedback beduidend minder is geworden. Ook al zet ik de settings op zijn hoogst. Meer mensen die dit herkennen? Voorheen ging het stuur alle kanten op als ik uit de bocht vloog, nu gebeurt er vrijwel niets
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Don’t fix it if it aint broken..
     
  12. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja dat blijkt haha, baal hier echt van :mad:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Weet iemand of het mogelijk is om een tweede th8a als handbrake te gebruiken? Op de pc moet dit kunnen, kan helaas geen antwoord vinden of dit op de ps4 ook mogelijk is.
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik gok van niet. Je bent zeer gebonden aan de drivers die Thrustmaster en Playstation hebben voor de shifter en waarschijnlijk zal je PS4 de signalen alleen herkennen als 1 t/m 6 en/of + en -. En niet zomaar als 'X' of 'O'. Op de PC kun je de shifter als stand alone USB apparaat gebruiken maar op consoles kan dit niet.

    Heck, op de TX base zit zelfs 3x een start-knop. Voor Project Cars kom je knoppen tekort, maar het is al onmogelijk 2 van die 3 start-buttons voor iets anders in te stellen.
     
    r_xbox_gamer vindt dit leuk.
  15. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Top bedankt voor je reactie! Ga vanavond probereren om mijn hotas flight stick als handbrake te gebruiken, wellicht dat dit in te stellen valt.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd ik gebruik hem regelmatig als handbreak.. maar op de ps4 weet ik het niet..
     

Deel Deze Pagina