1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja was een main missie maar handig om te weten thanks!
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    Gebaseerd op je reactie had ik die indruk ook al. Misschien is het dan accurater om te concluderen dat MH meer lijkt op de oudere Souls games (of zelfs andersom)? Bloodborne heeft een veel snellere en vlottere flow in zijn combat.

    Let op bij dual blades: het ramt lekker weg, maar ook daar handelt jouw karakter zijn animaties af. Dus ook doodleuk wanneer je wat lucht staat te aaien. Het hoort bij dit spel, het timen van klappen.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Diablos zo goed als kapot... in expedition mode.. vliegt ie de map uit. Kutzooi

    Edit:

    Down.. die was eigenlijk best makkelijk.. 1 faint en had er met 25 minuten
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2018
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Aan de reactie te zien was er een souls game verwacht,...... (dat is het zeker niet, op een paasr cheesie monsters na :eek:)

    Insect glaive is mijn main wapen, niks zo mobiel als dit ding!! :thumbs:
    dual blades is ook lekker vlot
    Bow voor de cheesie momenten.

    Voor de rest vind ik veel wapens te langzaam / te log..
    Wil nog wel de Lance checken, maar wat een log ding zeg :rolleyes:

    75 uur op de teller, volgens mij is nergigante de laatste verhaal missie,.. die kan ik nu doen.

    Vond Kirin wel erg cheesie
    baselgeus in 1 x down, wel op het randje, al het proviand erdoor..

    Het is wel een grindgame, maar tot een uur of 70 heb je dat eigenlijk niet echt door...

    HR13 nu, word wel tijd eens een "goede" squad te zoeken, die enigzins weet hoe een monster aan te pakken.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Longsword is ook goed te doen. Ben zelf nu HR54 en bezig materiaal te verzamelen. Zijn een paar armor pakjes die ik erg mooi vind en graag wil verzamelen.

    Light bowgun bevalt mij ook wel maar dan alleen met meerdere. Alleen spelen vind ik het wapen voor mezelf niet zo geschikt voor.
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gebruik zelf de switch Axe. Die werkt ook wel goed mits je goed timed.. ga er nog wel even mee door btw. Vond de battle tegen Diablos wel weet leuk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb zelf als 2e wapen de hammer gekozen en och wat is die damage lekker zeg en maakt een hoop goed voor zijn range.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heeft die hamer niet ook een stun wanneer je de kop vh monster raakt?
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732

    Ja klopt
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    even op de foto voordat ik tempered kirin sloopte :D
     
    allstyles, ageQned en Rienbu vinden dit leuk.
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Net wanneer ik te hard ging blèren begint de gameplay weliswaar te klikken.. ik moet gewoon beter mijn klappen timen en dan gaat het eigenlijk best heel goed..
     
    Maddmonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Diablos is ook gewoon een homo. Die zwarte is nog erger. Ik ben dom genoeg geweest om te besluiten diablos Gear te maken. Fuck my life. Ondertussen rape ik die Elder dragons stuk voor stuk :+

    edit: Ohja, met charge blade is het daarentegen weer behoorlijk makkelijk. sommige gevechten zijn gewoon lastig met bepaalde gear/wapens
    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2018
    Rienbu vindt dit leuk.
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat is er mis met de diablos gear? Heb alleen de body armor en broer zeg maar.
    Wil gaan voor de diablos upgrade voor mijn wapen.
    Ja merkt ook dat je beter word.. Die Orogan oid beest in de Rotten Vale had ik eerst nog wat moeite mee maar gisteren had ze niets tegen mij
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Iemand ervaring met de bow? Net een guide gelezen maar denk dat ik mijn eerste try maar moet vergeten en het nog eens opnieuw doen. Zit er uit als fun gameplay en meer variatie dan ik had gedacht. Ik zou jullie mening voor late game welleens willen weten
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    niks, maar dat betekent dat ik horns moet farmen en dus black diablos moet doen waar ik een hekel aan heb. Tijdens het schrijven was ik bezig met farmen. Daar kwam het vandaan :+

    Prima wapen. Ik ben zelf wel voor zoveel mogelijk stamina reduction skills gegaan zodat je zoveel mogelijk kan schieten. Elk wapen is viable. Ene wapen is makkelijker voor bepaalde gevechten dan anderen, maar als jij een wapen of playstyle tof vind, is er niets dat jou stopt om met 1 wapen de game te spelen.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Net die quest gedaan dat je die rathian en rathalos moest slayen.. was leuk!
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Black Diablos vind ik nog steeds het lastigste. Als je niet uitkijkt ben je zo maar dood.

    Zijn zo nu en dan wel irritante lui online. Versla je gezamelijk een monster en dan gaat er iemand de hele tijd op je inhakken, zodat je die monster parts niet kan afsnijden.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    What??
    Damn dan ben je echt zielig zeg.. gelukkig nog njet meegemaakt.

    Zit nu bij kirin btw... wat een kut beest.. maar even een tactiek op bedenken
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Laatst bewerkt: 15 feb 2018
    Zifnap, allstyles, Rienbu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nice ik gebruik zelf het hele Dober Mail B setje tot nu toe en dat bevalt mij tenminste zeker tegen Dragons prima.

    Heb nu een rarity 8 Long Sword met Blast attack is kijken of ik daar komende dagen ook een mooie build voor kan maken.
     

Deel Deze Pagina