Aan het zwemmen?? Lol.. wat bedoel je man?
Wat mij stoort aan de combat is de stroefheid.. Je kunt geen aanvallen cancellen waardoor ik vaak sta te wachten totdat mijn car eindelijk eens klaar is met zijn attack beweging en het monster al weg is of mij aanvalt. Daarnaast vind ik het kiezen van items rechtsonderin vervelend. Heb het geprobeerd om dingen onder de shortcuts te zetten maar de knoppencombinatie om daar te komen (L1, pijltje omhoog en dan selecteren met de rechter stick) vind ik niet fijn. Het healen had ook een tandje sneller gemogen imo.
Kijk Bloodborne bv.. binnen no-time heb je je trickweapon geswitched, je healt simpel weg met 1 dedicated knop en de vaker je die tapt op het juiste moment de meer je healt.
Als je ziet dat je aanval niet gaat lukken dan cancel je die om nog snel te dodgen en wat klappen kan geven..
Ik denk dat de combat wel degelijk een minpunt kan zijn al ben je een souls fan.. het is imo gewoon niet slick genoeg..
Maar.... het kan idd heel goed zijn dat ik niet goed uit de voeten kan met mijn wapen. Ik vind het wel meevallen want ben er best goed mee volgens mij. Heb geprobeerd om de hamer te gebruiken maar dat maakte het probleem alleen maar erger Lol.. hoorde net op de Jim Sterling podcast dat de dual Blades een aanrader is voor iemand die struggelt met de combat dus dat kan ik wel gaan proberen..
@Maddmonkey wat voor wapen gebruik jij btw?
Klik om te vergroten...