Ik zit er over na te denken een Nintendo Switch te kopen. Voor mezelf (man 35) en vriendin (25). Ik ben opgegroeid met de Atari 2600, Commendore 64, NES, SNES, Gameboy, SEGA, PC en vervolgens ben ik naar de Xbox gegaan. M’n vriendin heeft alleen de Sims gespeeld. Ik mis spellen zoals Mario Kart, en Mario. Is het dan de moeite om een Switch te halen, of kan ik beter af en toe streams kijken van bijv Mario kart Kan iemand mij over de finish lijn duwen.
Dude, je bent 35 met (waarschijnlijk) een redelijk goede baan. Koop dat ding alsjeblieft. Of geef hem aan mij, check ik wel even voor je of de games dope zijn. Doe ik graag voor je!
Hahaha.. Bedankt voor je enorme gewaardeerde bijdrage. Ga ‘m bestellen, zal na een paar avonden Mario kart geen vrienden meer hebben. Maar met m’n (redelijk) goede baan, is er toch nog ‘n vooruit zicht.
Ben het wel met hem eens, zolang je het geld er voor hebt zou ik de switch gewoon lekker halen, het zelf spelen is toch een veel betere ervaring dan een beetje streams kijken.. Vooral mario kart vindt ik heerlijk op de switch omdat je ff snel een race kan doen als je ff op de wc zit ofzo haha. Tis zo chill dat je dat ding mee kan pakken en overal het kan spelen als de tv bezet is of je gewoon zin hebt om achterover te hangen in plaats van recht voor de tv te zitten als je een lange dag gewerkt hebt
Heb de Switch nu 2 dagen in huis, en hij bevalt super. Wel nog alleen maar Mario kart, de rest van de spellen boeit me niet echt. Morgen voor het eerst een paar potjes online doen.
@NuclearGoat: ga naar de action, koop een stickervel en elke keer dat je wat hebt gehaald plak je jezelf een mooi stickertje er op. Foto van maken en hier gaan patsen op het forum
De Switch in mijn dock zetten gaat ineens echt super stroef. Moet er echt op drukken om hem erin te zetten en echt trekken om hem eruit te krijgen. Hoe kan dat? Gister was dat nog niet... Denk maar terug naar de winkel ermee, de joycons zitten ook echt super losjes aan de Switch in handheld mode. En een hoop krassen in dit gedeelte door de dock: Vind dit soort dingen wel echt mega slecht eigenlijk.. EDIT: Dit blijkbaar: https://kotaku.com/nintendo-switch-bending-problems-are-still-a-thing-1797887104
Maar niks over een remake of een nieuwe versie toch of keek ik niet goed? /Edit: Schijnbaar was dat BOTW Link, dus hoop een nieuwe versie.