Zo dat circuit lach me beter dan verwacht. Deze week te weinig gereden en meer in de klei gespeeld met Farm Simulator…….misschien rook ik een beetje gisteravond.
Heat 1 uit de penarie gebleven, 2e ronde gepit en daardoor uiteindelijk naar plek 1 gereden. Vanaf ronde 6 Jimmy in mijn nek, daarachter Art die hoopte dichterbij te kunnen komen, maar dat ging niet lukken. Verdedigen was makkelijk op deze baan dus Jimmy voorlopig achter me. Wel was de auto bij aanremmen chicane en bocht 1 tricky en remmen moest pompend gebeuren. T/m ronde 14 aan de leiding gereden tot aan 100 mtr voor de streep, kwam die vieze vuile rat van een (doorgestreept), leuke gezellige top coureur Jimmy er toch nog met zijn nr plaat voorbij op 0.099 ste……maar p2 voelt voor mij als p1. Was een leuk gevecht en knap gedaan!
Heat 2 uit de penarie gebleven, Kimi en Gold die in de chicane elkaar in de wegzaten. Ik zag het gebeuren, heb geremd naar zag wel Kimi vol op rond tollende en naar grip zoekende Gold klappen. Proberen om naar voren te rijden maar Art was al te ver. In ronde 8 ?? kwam die, vieze vuile rat van een (doorgestreept), leuke gezellige top coureur Jimmy weer in op mijn bumper, maar nu was het gat iets te groot voor hem, waarschijnlijk had Jimmy iets meer dammage overgehouden van onze aanvaring bij het aanremmen van bocht 1, die replay ga ik nog ff nakijken want hoe ik die auto toen uit de muur heb weten te houden daar kunnen jullie allemaal nog wat van leren.......denk ik…..P3 en podium begint te wennen…..
Heat 3 uit de penarie gebleven, geen Ziggo probelemen en even nog gedacht plek 2 te kunnen pakken door de malaise van Tender en Gold, maar terug plek geven terwijl je er niets aan kan (fijne game engine) doen vond ik lullig, dus Tender voorbij laten gaan en dus nog maar eens P3....als ik nu de stand bekijk was dat niet heel handig van me . Die podium ceremonie begin ik al aardig zat te worden.
Conclusie, genoten van de gevechten , verassende baan, ik moet nog meer farm simulator gaan spelen, lullig voor Art, Kimi maar dat hoort nu eenmaal bij (online) racen.
Waar was Hills in godsnaam mee bezig de hele avond ????
Laatst bewerkt: 1 mrt 2018