Mute gezien op Netflix. Geen beste film. Zat wel potentie in, maar dan hadden ze die twee Amerikanen de hoofdrol moeten geven en die stomme dude in een bijrol. Verder hetzelfde concept als alle romantische komedies. Gooi alle standaard ingrediënten door elkaar en er komt wel iets kijkbaars uit. Ik raad hem niet aan.
Tot mijn grote schaamte nooit de film gezien, maar dit stukje dankzij Ridley Scott's Prometheus wel: Geweldige scene.
Red Sparrow gezien. Het is een 13 in een dozijn film, maar wel goed uitgevoerd. Jennifer Lawrence is altijd prettig om naar te kijken. Ik vond het best leuk.
Afgelopen weekend naar Game Night geweest. Ik vond het oprecht een heel leuke film! Niet super-hoogstaand, maar gewoon heel vermakelijk en stiekem best grappig.
Infinity War Niet de beste Marvel film ooit, wel de meest epische en sowieso de beste Avengers. Genieten, nu nog alleen ruim een maand wachten tot ik hem weer kan zien.
Den of thieves, Gruwelijke film! ging er met totaal geen verw8ingen heen maar vanaf het begin af aan hele dikke film. Duurde wel net iets te lang waardoor het op het eind een beetje zijn momentum verloor. Maar wel een aanrader
Gisteren via werk van m'n zus naar een exclusieve eerste screening geweest van Solo in Londen. Was wel een vermakelijke film, zelfde level als Rogue One. Alden lijkt verder voor geen kut op Solo, dus iedereen zal daar wel op gaan haten. Ivm met embargo kan ik weinig vertellen, maar was gewoon onderhoudend leuk als je niet al te kritisch bent.