1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[project cars2] Toyota GT86 RB GT4 am cup [woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 22 jan 2018.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Kan gebeurd Jimmy. Ik was met name blij hoe ik die auto nog onder controle wist te krijgen. Ik had geen schade en het leverde nog een plek op!
     
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    F.Y.I. O.P. DEF. aangepast met rondes, tijden en weer T.B.V. Sanoma G.P. en SHORT

    GRT.P
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    O.K.
    TLDR:
    Natte kwali, r1 clouded pit in 2t/m6, r2 & r3 clear.

    Heb er zin in! Vind de auto leuk rijden op Sonoma.
     
    asjemenou75 en Jimmy J. vinden dit leuk.
  4. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Heb er ook weer zin in! Zowiezo best een uitdagende en leuke baan dat Sonoma, ben benieuwd hoe ie het daar doet.
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zin in vanavond<3

    Speciaal voor jullie mijn date in Den Haag afgezegd vanavond. Wil de laatste race niet missen.
    #ikhebgeenliefdenodigikhebjullie
     
    asjemenou75, B Tender en hillss vinden dit leuk.
  6. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Hier de famillie alvast in de kelder gezet, vanavond ready to go:+
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]
     
    hillss vindt dit leuk.
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Vertrek morgen op vakantie en ben nog iets te druk vanavond met de koffers inpakken en 't huis opruimen. Shame, want Sonoma is echt een tof baantje. Hoop dat het er hard en fair aan toe gaat nu!

    Hopelijk doen Kimi & Gold het niet al te goed O-)
     
  9. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Nou ik ben zojuist gedisconnect :mad:
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Drie leuke races gehad! Voelde me als een vis in het water op Sonoma, dat racet lekker.


    Enkele foto's van een gevecht tussen @Kimi NL en mij (na een uitremactie van Kimi in de hairpin).
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik wilde eerlijk waar ook foto's maken van de rest, want er gebeurde genoeg. Maar ik ging aan de 'tracking speed' slider zitten en daarna werden al m'n foto's wazig. Hoe ik ook met de balkjes speelde, hij wilde niet meer scherp worden. Daarom dus alleen deze plaatjes.


    Nog wat filmpjes...
    Voor de liefhebbers van de rubriek 'B Tender die mooie resultaten verklooit in de laatste ronde': hier gooi ik heat 2 weg:


    Op verzoek van @DutchOwnage hier Tender vs Gold in heat 3:

    Gold en ik gunden elkaar nét genoeg ruimte om de bochten samen door te komen. Denk dat er niemand tekort is gedaan daar:)

    Er zijn nog wta filmpjes gemaakt maar die staan nog niet online momenteel.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Uitrem-actie in de hairpin was tof.
    Ik kon echt niet later remmen, eerder insturen of de bocht krapper nemen. Respect voor jou dat we elkaar niet geraakt hebben.
    Was voor mij het hoogtepunt van de avond.

    Vond het leuke baan en leuke races, alleen 2x mijn leiding weggegooid door een schakelfout.
    Heb mijn stuur opnieuw gecalibreerd, mijn schakelpook gecalibreert en allen voorzien van de nieuwste software. Hopelijk dat het volgende keer beter gaat.

    Bedankt voor de organisatie @asjemenou75
    Was een auto met gemengde resultaten, gemixte gevoelens maar wel erg leuk.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    @asjemenou75 Bedankt voor de organisatie. Van de cup:thumbs:.

    Verder gisteren maar snel vergeten, totaal niet gereden van te voren afgelopen week.
    Famillie was uit de kelder ontsnapt gisteren. Dus ook niet echt de consentratie om zelf er even in vast te bijten.

    Tot de volgende ronde allemaal:):)
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Was tof :)
    Hetzelfde had ik in heat 2 met Gold. Ik remde eigenlijk te laat, maar met heel veel kunst en vliegwerk aan e binnenkant weten te houden. Het was echter vooral aan Gold z'n anticperen en reageren te danken dat het niet in tranen voor beide eindigde. Heb ik een filmpje van, komt vanavond.
     
    GoldPwnageNL en Kimi NL vinden dit leuk.
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    En... Niet te vergeten: Hartelijk dank voor het organiseren van deze cup @asjemenou75! Elke week was woensdagavond toch weer een avondje waar ik naar uitkeek! :thumbs::thumbs:
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Een avond niet plakken op de bank met Jeremy, ik snap dat je daar naar uitkeek.

    #schatjezoujealsjeblieftdeafstandbedieningwillengevenzondereenknopjeaanteraken?
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]

    ......en de eindstand. Jimmy , Gold en Kimi gaan er met de prijzen vandoor. De rest krijgt een diploma en certificaat van deelname!
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    De totaal aantal punten stand was ook wel erg spannend trouwens!
    Goede cup dus, over 6 weken, 18 races zo'n close finish is knap!

    Overigens wel terecht dat Jimmy de winnaar is. In 15 races evenveel punten bij elkaar racen als ik in 18 races, respect!
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Gisteravond ging het net als vorige week erg lekker, waarschijnlijk door te weinig oefen en teveel tijd met de tractor bezig zijn. Ik had moeite met de auto in de regen tijdens de wazrm-up en de kwalificatie, ik vond de auto wel tricky en reed voorzichtig. Maar P2 in heat 1 en P1 in heat 3 zijn voor deze coureur van 18 met 24 jaar ervaring erg mooie resultaten. Ik dacht wel ff dat mijn race over was toen Gold eruit klapte. Maar voor mij ging dat gelukkig goed.

    Excuses voor de tik bij Art in Heat 2 , ik lette niet goed op. Ik kon kiezen of in het gat tussen Art en de betonnen muur, of m helemaal in de slip gooien, maar dan was het meer bowlen geweest met ?? afloop. Gelukkig geen schade voor jou of plaatsverlies. Ik had wel 10 schade voor, maar moet eerlijk zeggen dat ik daar weinig hinder van ondervond.

    Held was voor mij gisteravond Loyall die toch weer de moeite nam om het sturen op te pakken en in de kwalificatie zat hij er goed bij. Jammer van het vervolg……

    Nu ff vakantie. Ik meld wel als er weer wat nieuws in, maar ik zit toch wel erg aan een GT3 kampioenschap te denken………hopelijk wat meer en constantere animo…

    Heeft iemand voor mij nog 2 stukjes replay, Heat 1 volgens mij 1e ronde in bocht 1 of 2 waardoor Art van de baan spinde? Was ik daar debet aan of was het zijn eigen schuld of van iemand anders. Dit kan namelijk de eindstand nog compleet overhoop halen :whistle::9 en Heat 3 de poging van Kimi in de hairpin op ondergetekende, maar door ultra laat remmen dat wist af ter slaan?

    Dank voor jullie gezelligheid en deelnames!
     
    hillss vindt dit leuk.
  19. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Met GT3 wil ik me ook weer volledig toewijden. Ik vond dit echt een knaken auto :D
     
  20. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383

Deel Deze Pagina