Je hebt herhaling van zetten en HERHALING van zetten. Ik begrijp heel goed wat Tiberius bedoelt. Dat heeft weinig te maken dat een platformer een platformer is, een shooter een shooter en puzzel game altijd een puzzel game.
Ik zie de nieuwe content en het lijkt *letterlijk* op content van Fc3 (dat is nog niet eens de nieuwste FC), t/m 100% dezelfde animaties. Kijk maar eens naar de stealth/ knife throw kill. Tja, dat zet mij wel aan het denken, want heeft het Fc team dat kopieren ook niet al gedaan bij die laatste prehistorische titel? Misschien wordt het beter, maar wat ik nu zie voelt cheap aan. En dat vind ik jammer, want ik had eigenlijk wel zin in een nieuwe Fc.
Fc zal altijd Fc zijn, maar mijn teleurstelling komt vooral door het feit dat ik iets meer ambitie had verwacht/gehoopt te zien van het Fc team. Meer verrassing, ondanks dat heus niet alles in de formule hoeft te veranderen. Zie bijvoorbeeld ook AC: Origins. Enfin dit wordt ook voor mij weer een "wacht op reviews/reacties" gevalletje.
Edit: Servantes vroeg wat ik dan had verwacht. Een soort AC: Origins verjongingskuur dus. Wel voor 90% dezelfde game, maar dan met een twist. Origins deed dit met een levelling en loot systeem. Ook niets nieuws natuurlijk, maar wel nieuw voor een AC game.
Laatst bewerkt: 9 mrt 2018
Yellow 13 vindt dit leuk.