At 2014's Playstation Experience, Miyazaki showed the first footage of Bloodborne's randomly-generated Chalice Dungeons. One of the enemies the player was seen fighting was an Undead Giant with one of its blade arms on fire. When the game released and people started creating their own Chalice Dungeons, the flaming Undead Giant seemed to be absent, so people assumed it was cut content. However, on November 19th of 2017, nearly 3 years after the enemy was shown, some dedicated Tomb Prospectors found the flaming Undead Giant in a Depth 4 Cursed and Defiled Root Chalice Dungeon with the glyph "pa6ssc6u". This video explains the background of the discovery and shows some footage of the flaming Undead Giant in action.
Ik heb gisteren even die deleted bosses gedaan in de chalice dungeon. .. Wel tof hoor.. Die dungeon met al die enemies was wel insane.. Wel nu extra zin in bloodborne 2
Staat bloodborne los van het dark souls verhaal? Kan je deze oppakken zonder dat je met vraagtekens zit?
Ja! Op een of twee verwijzingen na. Verhaaltechnisch compleet los van de Souls serie. Sent from my MI 5s using Tapatalk
Ik moet deze game gewoon een keer spelen als Dark Soul liefhebber en aangezien deze niet naar de xbox one komt,maar besloten om een PS4(pro)te halen. Natuurlijk in het overwegen meegenomen dat er nog veel andere games zijn die ook alleen voor de PS4 zijn,anders wordt het een dure Bloodborne
Goede beslissing. De library van de ps4 is behoorlijk vet en dit jaar komen daar nog een hoop exclusives boven op. Veel plezier met BB en vergeet de DLC niet
Heb de game een kans gegeven en ik vind het een ongelooflijke kutgame. Ik hou totaal niet van die donkere grijze sfeer en alleen maar hack en slashen, meer is die game niet lijkt het wel. Nee, dit is niks voor mij... Bah, ik snap die lovende reviews allemaal niet.
Gekke vraag maar hoelang heb je precies de game gegeven? dit soort games zijn niet enkel hack en slash.. (al zou ik dat soms wel willen)
Geen idee, omdat iedereen zo positief over die game is en ik alleen maar positieve reviews zie... Maar ik vind het echt niks. Maar leg mij eens uit wat jullie zo leuk aan de game vinden?
2 uur is wel wat kort hoor, maar je moet uiteraard niets doen tegen je zin en zeker niet als je het niets vind. Ik moet zeggen dat ik het in het begin ook niet veel aan vond, maar dat komt omdat ik de sfeer ook niet zo geweldig vond, maar een aantal uur erin en de voldoening als je een boss pakt is awesome. Alhoewel Nioh meer mijn game is.