1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Kijk jou eens vooruitstrevend zijn. :F: Waarom zou Far Cry in vredesnaam een RPG worden? Dat is het nooit geweest en ze hebben geen reden om dat te gaan worden. Prima dat jij uitgekeken bent op de Far Cry-formule, maar jouw mening gaat niet op voor het hele universum. Als iemand gewoon een verbetering van de formule wil zijn dat geen lage eisen, als iemand wil dat een succesvolle serie een andere (kleinere) markt gaat bedienen, heb je gewoon onrealistische eisen.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb juist helemaal niets met lineare 1st person shooters. Gaan me al snel vervelen. In Far Cry kun je in die open wereld gewoon je eigen gang gaan, en dat levert juist epische momenten op.

    Als de gameplay/opzet van Far Cry niet jouw ding is; prima. Genoeg games die WEL bieden wat jij zoekt. Maar laat Far Cry gewoon lekker zijn eigen ding blijven doen, want dat is redelijk uniek in het 1st person shooter genre.

    Is er al iets bekend over de meerwaarde van de XBO X versie over de PS4 versie?
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De eerste Far Cry wel gespeeld?
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    de eerste was bijzonder voor zijn tijd,... de 2e is de enige die ik niet uitgespeeld heb, waarom weet ik niet meer,...
    vanaf 3 is het voor mij een fijne formule, kijken of ik een paar uur monster hunter aan de kant kan leggen om hem te spelen :rolleyes::D
     
    Zumpelvelder en Zifnap vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dit dus. De eerste Farcry game was een geweldige game. Een groot eiland, maar niet helemaal open-world. Duidelijke objectives gekoppeld aan het verhaal. De rest was één groot avontuur, waarbij je heel spontaan bijvoorbeeld encampments ontdekt. Daarna is de serie erg veranderd en heeft het elementen meegekregen van de AC serie. Toch heb ik nog erg genoten van FC3.

    Ik denk dat ik dit gevoel van avontuur weer iets meer zou willen zien in een nieuwe FC. Dat kan al door bijvoorbeeld minder icoontjes op de kaart te plaatsen, of in ieder geval alleen in een korte radius rond de speler. De andere core gameplay elementen hoeven dan van mij nog niet eens zo drastisch te veranderen.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2018
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja indd VR..
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Alleen het eerste stuk, maar die was idd nog linear en dus niet heel boeiend voor mij. Daarnaast ging het op een gegeven moment ook over op zombies/aliens of whatever, en dat vind ik nooit zo boeiend.

    Deel 2 overgeslagen, 3 en 4 gespeeld
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vanaf dat je tegen mutanten moest vechten vond ik het inderdaad ook iets minder, maar de eerste helft van de game had echt geweldige maps vond ik. Altijd zeker twee routes mogelijk en je kon vaak echt je eigen speelstijl bepalen. Via allerlei omwegen sluipend naar het einddoel, of gewoon gelijk als Rambo de kortste weg, 'all guns blazing'.. Heb bepaalde missies (waaronder de map van de demo) echt grijs gespeeld. Bleef ook leuk omdat je zo heerlijk kon dollen met de AI. :D

    Far Cry 2 vond ik een mooie game om te zien, maar een draak om te spelen. Zo repetitief en kampen die telkens weer opnieuw bemand werden, om gek van te worden. (was ook lang vrij buggy, o.a. save games die corrupt werden, alsof de game niet al eentonig genoeg was)

    Far Cry 3 deed opzich veel goed, was leuk om te spelen en niet te langdradig. Maar toch mistte ik al de level structuur van deel 1. Ik bedoel je kunt wel gaan en staan waar je wil, maar de locaties waar de game zich daadwerkelijk afspeelt zijn bijna allemaal zo lineair als wat en lijken stuk voor stuk op elkaar. Uiteindelijk was de game hierdoor ook veel te gemakkelijk. Vaas was overigens echt bruut! :p

    Far Cry 4 heb ik nog geen 2 uur gespeeld, wederom super gave game om te zien, maar qua gameplay echt saai! 'Been there done that'. (de characters spraken mij ook totaal niet aan)

    Bij deel 5 heb ik nu opnieuw hetzelfde gevoel, wederom een mooie speelwereld met een lekker sfeertje, maar de gameplay lijkt alweer exact hetzelfde. De missies en hoe je locaties kunt aanpakken zal waarschijnlijk ook weer allemaal van dezelfde opzet zijn... =(
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Sinds een paar dagen Far Cry 4 weer eens opgestart, nog helemaal niet uitgespeeld :eek: Ben er stiekem weer een beetje in gezogen en vind hem toch wel weer tof om te spelen. Het heeft iets wat ik bij GR:Wildlands en AC Origins niet had. Eerst dit deel 4 uitspelen en dan kijken of ik meteen voor Far Cry 5 ga of beter even kan wachten omdat de gameplay redelijk op elkaar lijkt.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vermaak mij momenteel ook prima met Far Cry 4. Ziet er ook nog eens prima uit, al is het een wat oudere game. In Wildlands vind ik dat ze dat co'op zo door je strot willen duwen. Ik vrees dat dit ook weer terug gaat komen in FC5.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Aiii die co-op shit inderdaad, daar kan ik ook misselijk van worden. Hopelijk niet bij FC5 of in ieder geval minder forced dan bij Wildlands dan.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Co op doen zoals het kon in Gears of War I, maar dan met de open wereld van FC 5, zie ik nog wel zitten. Dat systeem uit GOW I was gewoon goed en er moet iets op te verzinnen zijn om het vermakelijk te maken voor deze game.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Trailertje van de Deluxe Editie

     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Iemand is een fan van deze serie. ;)
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Haha ik vind het leuke games en spelen lekker weg maar voor de rest post ik gewoon nieuws.
     
    Zifnap en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Far Cry 5's microtransactions will be available for single-player and co-op, and apparently head-to-head multiplayer as well. It'll probably make gamers happy to learn that all of Far Cry 5's microtransaction items are cosmetic only; they do not affect gameplay.

    Also in our interview, Ubisoft confirmed that Far Cry 5's full campaign will be playable offline. Of course, if you want to play in co-op or are interested in checking out the game's online components, you will need an internet connection.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Of course.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Berichtje gekregen van Intertoys dat mijn bestelling inmiddels al op de post is...

    Lijkt me persoonlijk een beetje vroeg, maar goed, dat zou morgen een mooie dag kunnen worden.
     

Deel Deze Pagina