Ja je moet gewoon eigenlijk vergeten hoe alle games werken en zichzelf opstellen. Je moet weten hoe een controller werkt and thats it. De rest moet je gewoon met de flow meegaan en de uitdaging accepteren die de game je biedt.
Lees de berichten die op de grond staan en schroom niet een beginners guide te checken op YouTube:
Zo ging ik mijn eerste souls game (demon's) ook in.
Het is in het begin onduidelijk en bar weinig uitleg maar aan het einde is dat juist de charme van de games.
Ook de menu's lijken crappy en onduidelijk maar als je ze eenmaal begrijpt dan werken ze perfect en ga je van ze houden.
Deze games verwachten van je dat je eigen boontjes kunt doppen en niet aan je handje wilt vasthouden.
Dit is net zoals vroeger (y)
Wilt het echt niet lukken dan kan je hulp vragen online en doe dat ook gewoon als het je niet lukt, niets om te schamen, gewoon op jouw manier uitspelen en progressie maken
De community van BB is aardig groot, check eens sites als Resetera en duik in het Bloodborne topic daar. Super chille mensen en heeeeeel behulpzaam.
En als je zometeen fan bent een een skilled
Hunter.... shit man, dan heb je gewoon nog de DLC op je wachten (die is bizar vet) en de hele Dark Souls serie die je op je PS4/X1 kunt spelen, wou dat ik jou was
Behalve deel 2. Dark Souls 2 stinkt.
Edit: en met een beetje geluk, als we maar genoeg bidden naar de Great Ones en Kos (or some say Kosm) dan komt Sony nog met een Demon's Souls Remaster waar het allemaal mee begon!!
Laatst bewerkt: 11 mrt 2018