1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Nioh

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 feb 2017.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Die levels staan voor de gear die er dropt. Ik ben momenteel iet vsn 40 levels onder het level wat 'nodig' is. Je hoeft nooit te farmen en dat is ideaal imo
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thanks wist ik niet!
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Klopt het dat er nog een missie na de aftiteling is? Heb net de eindbaas verslagen en kreeg de aftiteling maar zit nu weer in een missie.
    Laatste baas was cool!
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Yup

    Probeer ook de laatste twee sidemissies te doen ;)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Moet sws veel sidemissies nog doen. Heb bijna alleen story gevolgd. Maar bewaar het voor later. Ben een beetje klaar met Nioh.. voor nu dan ;)
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Is de bonus missie lang? Misschien dat ik 'm vanavond nog kan clearen
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Neuh. Level gaat je bekend voorkomen ;)

    Maar sowieso doen, dan heb je het spel pas echt uitgespeeld
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Uitgespeeld! Jeez die epiloog boss was nog best irri.
    Vette game man. Wat een start van het jaar met Yakuza 0 en daarna deze.
    Combat in Nioh is een van de meest fijne die ik gespeeld heb
     
    Lijpe Mocro en Zifnap vinden dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gratis update met nieuwe missies voor NiOh

    Actiegame NiOh krijgt een gratis update met tien nieuwe missies. De update is al uit in Japan.

    De update zou spoedig ook in het westen moeten verschijnen. Koei Tecmo heeft de update geheel gratis gemaakt. De missies zijn op verschillende punten in het verhaal te spelen.

    In de missies kan onder andere gevochten worden tegen nieuwe minibazen. Dat levert spelers nieuwe titels en smithing texts op. De update bevat tevens een aantal oplossingen voor bugs. Hieronder zijn enkele screenshots van de update voor de exclusieve PlayStation 4-game te zien.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Wacht nog steeds op de eerste betaalde update. ;)

    http://www.eurogamer.net/articles/2017-03-24-niohs-latest-update-allows-you-to-pause-the-game
    • Added new sub-missions.
    • To play the new missions, you need to have reached the final part of the game.
    • These new missions do not affect the trophy requirements for "Samurai of Legend."
    • Added new Titles. (Obtainable in additional missions.)
    • Added new Smithing Texts. (Obtainable in additional missions.)
    Adjustments and Improvements:

    • Pressing the Options button in the status menu will now pause the game. (Unable to use during multiplayer mode and summoning visitors.)
    • Added the following settings to "Basic Game Settings" in the system menu:
    • Enabled on/off function for "Reset Camera When Pressing Lock-On without a Target."
    • Enabled on/off function for "Display Item Level (Not Multiplayer) in Equipment List."
    • "Rarity Color Patterns" allows you to change the text color for each rarity.
    • Raise the limit for the number of smithing materials that can be carried to 9,999.
    • Can now skip through items using the left and right keys in the equipment screen.
    • Changed the rate at which the living weapon gauge recovers while a living weapon is triggered.
    • The amount the gauge recovers now gradually reduces according to how much of the gauge has been depleted.
    • In accordance with the above, the living weapon recovery rate for the "Extraction Talisman" has been increased.
    • The abilities of the guardian spirit "Suzaku" have also been adjusted.
    • Buffs and debuffs are reset when the living weapon of guardian spirit "Suzaku" is automatically triggered at zero health.
    • Buffs and debuffs are reset when using a quick-change scroll.
    • Adjusted the increased attack rate and duration for Talismans.
    • Adjusted the increased attack rate and duration for Power Pills.
    • Adjusted the increased damage rate for axe mystic art "Intensity."
    • Adjusted the increased damage rate for katana mystic art "Sword of Execution."
    • Adjusted the amount of ki used for the kusarigama skill "Blade Spin."
    • Adjusted the damage caused by each type of shuriken, kyaku-dama, horoku-dama has been adjusted, and the parameters of their effects.
    • Adjusted the damage caused by "Fire Shot," "Water Shot," "Lightning Shot," "Wind Shot," and "Earth Shot," and the parameters of their effects.
    • Adjusted the damage range of the axe skill "Earth Carver."
    • Adjusted the camera in the London stage.
    • Adjusted the values for special effects activated when in a critical condition.
    • Adjusted clan battle rewards:
    • Individual rank (clank) rewards have been greatly increased.
    • Camp rewards for victories / losses have been decreased.
    • Adjusted the Crest Protections for the following clans: Toyotomi, Ukita, Murakami, Mohri, Saika, Mori.
    Bug Fixes:

    • Fixed a bug where some missions would be considered completed even if you fell to your death before finishing them.
    • Fixed a bug where the Glory you obtained while playing online was not reflected in The Glory Contributed Counter.
    • Fixed a bug where players would be given rewards different from their rank when receiving rewards for individual ranks in clan battles.
    • Enemies sent flying into the air by a groundfire trap will no longer fly into the air again after being hit by a follow-up attack.
    • Fixed a bug where Mujina would remain the same strength regardless of the mission level.
    • Fixed a bug where "Titles Earned" in the gameplay records would not reach 100 percent.
    • Fixed a bug where other players could still see your headgear when playing online. Even when it was set not to display.
    • Fixed a bug with Sakata Kintoki's movements.
    • Fixed a bug where the player would be launched too high into the air when they were hit by a certain characters' attacks while falling.
    • Fixed a bug where depleting Nobunaga's ki with backwave would cause him to move in strange ways.
    • Fixed a bug where boss characters in certain missions would not appear in the player had their bow drawn.
    • Fixed other minor bugs.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Uitbreiding Nioh komt op 2 mei uit in Japan

    Nioh-uitbreiding Dragon of the North (The Dragon of Tohoku in Japan) komt op 2 mei uit in Japan en vermoedelijk op of rond dezelfde dag in het westen.

    Koei Tecmo heeft wat details gegeven over de downloadbare content. Dragon of the North zou eerst in april verschijnen, maar blijkbaar is er iets meer tijd nodig voor de uitbreiding.

    De dlc kost 1.300 yen in Japan, wat omgerekend zo'n 11 euro is, al is er nog geen Europese prijs aangekondigd. De uitbreiding heeft nieuwe levels, scenario's, wapens, personages en guardian spirits.

    De uitbreiding vindt plaats na het einde van de game en neemt spelers mee naar een nieuw gebied in het noorden van Japan.

    Op dezelfde dag moet ook een gratis update uitkomen waarin een online PvP-modus zit, alsmede nog meer nieuwe features die nog niet zijn onthuld.

    [​IMG]
     
    Rienbu en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Gisteren met deze topper gestart. Vermaak me er prima mee, ondanks dat het eerste level na de tower of London gelijk het demo level is. Het helpt dat ik nu een stuk beter begrijp wat alle bonussen doen ("optie" knopje geeft veel uitleg). Iemand hier de DLC gespeeld en is het een aanbeveling waard?
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Nee, die op dat schip. Met die twee cannonballs.
    Voor mijn gevoel zijn z'n moves echt totaal random.. Die zwiep in het rond zie ik elke keer niet aankomen :+.
    Ik snap ook die Purification van die zones niet echt, wat moet je daarvoor precies doen?

    EDIT: Heb hem nu na 30 tries :+..
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2018
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Wanneer je niet gebieden schoonmaakt van vervloeking, zul je zien dat je stamina bar veel langzamer aangroeit.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ja, ik snap dus niet zo goed hoe je dat doet.
    Je hebt je Ki balk met als je slaat daarin een wit gedeelte, die kun je dan als je op tijd R1 indrukt terug krijgen oid.
    Maar die cursed zone blijft dan gewoon, dan moet je een perfect iets doen. Maar hoe doe je die perfect dan? :+

    De combat is wel echt heerlijk en de FPS ook bijna 60 voor mijn gevoel op een PS4 Pro.
     
    Rienbu en Zifnap vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Die boss was idd lastig. Ik vond de bosses daarna een stuk eenvoudiger. Komt vooral door de kleine ruimte waarin je vecht, maar dat is bij de meeste bosses geen probleem.

    Je ziet als het ware de energie naar jouw karakter trekken en op het laatste moment druk je de R1 in. Je kunt het oefenen in de dojo (op de landkaart waar je missies selecteert), waarin je ook een soort tutorial lessen kunt doen.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben benieuwd wat je van de volgende bossfight vind :)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    In de grot? Ik hoor dat mensen die lastig vinden, maar mijn karakter maakt bosses triviaal met bommen en shurikens.
     

Deel Deze Pagina