1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Voor 10 platinum trophies krijg je 1.000 punten, en die 1.000 punten zijn $10 waard :+.
    Kan ik beter gewoon games kopen, want per uur krijg ik meer betaald...
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    • Dat soort verwensingen horen niet op dit forum thuis
    /Mod ...
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    @Dedsec-NL, welke exclusive killer titels komen eraan voor de Xbox? Ik twijfel om die nieuwe Xbox te halen en de mooie grafische pracht te mogen bewonderen.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Toen ik van de XBOX 360 naar de XBOX ONE ging merkte ik maar weinig verschil,, en over 2 jaar komen de volgende consoles alweer, dus ik zou het gewoon lekker bij de XBOX ONE houden die je al hebt.

    https://www.psx-sense.nl/299855/ps5...stens-2-jaar-op-zich-wachten-volgens-ubisoft/

    Ik heb zelf nog geen 4K TV maar wel deze 2 dingen aan me XBOX ONE gesloten die 4K ondersteunen, en krijg toch echt mooier beeld in films en series die 4K ondersteunen, dus ja misschien omdat het een kleine LG TV is uit 2008 ?? ik weet het niet.

    https://www.bol.com/nl/p/google-chr...nown_818_recentbekeken-MCM-slot_D1_product_2_

    https://www.bol.com/nl/p/konig-4-poorts-hdmi-schakelaar/9200000075978878/?suggestionType=typedsearch
     
  5. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Als het zoo makkelijk is om een fanboy te worden wel ja, maar de problemen en kritiek die je dan hebt gegeven blijven gewoon staan, dus als daar nou ook is wat mee gedaan werd ??? maar ik vind ik ook dat het strafbaar moet zijn om een fanboy te zijn, en natuurlijk moet het verheerlijken van slecht game nieuws aangepakt worden, en dat kan ook allemaal met een gedachten team die kijkt wanneer iemand ook echt een fanboy is, want er zijn nu wel websites die zeggen dat fanboys niet welkom zijn, maar het beleid eromheen ontbreekt meestal dan weer.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2017
  6. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Hahahah die gast verdiend een Oscar :)
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    M'n PS4 heeft het gisteren begeven dus vandaag maar even een Pro opgepikt en ik moet zeggen dat het verschil met te PS4 tegen mijn verwachting toch nog best wel groot is. Heb een 4k tv en Assassins Creed Origins zit er toch echt een duidelijk een stuk strakker uit :)
     
    Olijke Poffer en Mallakai vinden dit leuk.
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit had ik niet willen lezen. Door de Black Friday ongein en een bekende die een Ps4 Pro heeft gekocht (zonder 4k tv) ben ik wat rond gaan kijken. Met mijn LG Oled 65E6V Tv kriebelde het toch een beetje maar kon mij niet voorstellen dat het heel veel mooier wordt ;)
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    PlayStation-topman hint naar mogelijkheid veranderen PSN-naam

    Afgelopen nacht tijdens PSX heeft PlayStation-baas Shawn Layden gehint naar een toekomstige mogelijkheid voor spelers om hun PSN-naam te veranderen. Dit is de naam waarmee gamers bekend staan op het PlayStation-netwerk.

    Het is een wens die veel gamers al jaren koesteren, en een discussie die vrijwel ieder jaar weer opnieuw aangeslingerd wordt. Toen Layden geïnterviewd werd en het onderwerp weer aan bod kwam, grapte hij dat 'elfjes op de noordpool er aan werken'. Later gaf hij aan dat deze wijziging een stuk complexer is dan de meeste mensen denken. Verder bleef Layden ietwat vaag in zijn bewoordingen, maar zei hij nog wel dat hij hoopte dat op PSX 2018 de vraag niet weer gesteld hoeft te worden
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Betere beeldkwaliteit in PS4-games met firmware 5.50

    Sony heeft de beta van firmware 5.50 voor de PlayStation 4 vrijgegeven en daardoor weten we al wat features die we mogen verwachten als de update voor iedereen klaar is gemaakt.

    Voor mensen met een PlayStation 4 Pro maar geen 4K-televisie is er een Super Sampling-modus aanwezig. Deze optie laat de console rekenen met 4K maar toont het in de lagere tv-resolutie. Hierdoor verbetert Sony de anti-aliasing in games en worden lijntjes minder zigzag. Eerst konden game-ontwikkelaars deze optie optioneel gebruiken voor hun eigen game, vanaf 5.50 is dit dus voor alle games beschikbaar zonder moeite van de game-makers.

    Een optie waar iedereen al om vroeg: je kunt alle notificaties in één keer verwijderen. Daarnaast kun je content verbergen in je bibliotheek. Dus die demo's die het al niet meer doen, PlayStation Plus-games waar je niet blij mee bent of DLC die je echt niet hoeft te zien staan dan niet meer in het standaard overzicht.

    [​IMG]


    Sony heeft 76,5 miljoen miljoen exemplaren van PlayStation 4 verscheept

    Er zijn tot 31 december 2017 wereldwijd 76,5 miljoen exemplaren van de PlayStation 4 verscheept. Dat kondigt Sony aan tijdens de bekendmaking van zijn cijfers voor het derde kwartaal van het fiscale jaar 2017.

    Er werden in het derde kwartaal, dat liep tot 31 december, 9 miljoen PlayStation 4-consoles verscheept. Dat zijn er 0,7 miljoen minder dan in dezelfde periode het jaar ervoor, maar de omzet groeide met 16,2 procent dankzij meer verkochte software, inclusief op PlayStation Network.

    Sony verwacht in het complete fiscale jaar 2017 19 miljoen exemplaren van PlayStation 4 te verschepen, waardoor het totale aantal op 79 miljoen exemplaren zou komen te liggen. Dit is gelijk aan wat Sony eerder al verwachtte, al heeft het wel de verwachtingen voor omzet voor dit fiscale jaar naar beneden gesteld. Dit vanwege het uitstellen van bepaalde games die nu pas na 31 maart 2018 verschijnen.

    Tot slot bevestigt Sony's CEO Kazuo Hirai dat hij vanaf 1 april zijn functie naast zich neerlegt en wordt vervangen door de huidige chief financial officer Kenichiro Yoshida. Hirai gaf eerder al aan af te treden als CEO.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    PS4 UPDATE 5.50 LIVE NOW!

    Waaronder modus supersampling voor je pro, waardoor alles er op een 1080p scherm ook veel beter uit ziet.


    [​IMG]
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wordt tijd voor 1440p support ..
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad..
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gewoon even uit nieuwsgierigheid de prijzen op Marktplaats voor een Pro bekeken. Tering, dan kan je nog beter een paar tientjes extra bijlappen en een nieuwe halen. 8)

    Niet echt interesse nog om opnieuw een PS console te halen, maar gezien de prijzen voor een tweedehands kan je hoe dan ook beter even een tijdje wachten nog.
     
  17. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Wil misschien m'n PS4 inruilen voor een PS4 Pro eind van de maand, iemand hier ervaring mee bij de GameMania of Nedgame?
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb ik destijds ook gedaan bij gamemania. Kreeg een goede deal als ik mijn ps4 inruilde voor een ps4 Pro.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Als ik Spotify op mijn PS4 aan heb gaat het geluid af en toe zacht en dan weer hard, alsof er een instelling verkeerd staat. Ander moment lijkt er meer vanuit rechterkant dan vanuit linkerkant (of andersom) van mijn soundbar te komen. Beetje gecheckt maar al mijn instellingen staan zoals altijd, het is namelijk alleen met Spotify. In Spotify zelf is weinig te veranderen sinds de nieuwe update op PS4, maar via mijn laptop of phone kan ik het ook niet vinden.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    De (witte) Pro is echt nergens te krijgen incl. God of War hè haha.
    Effe berichtje naar Wehkamp gestuurd of ze er God of War bij kunnen doen want bij andere ps4's op hun site is dit wel het geval..

    edit; nope niet mogelijk. naja laatmaar dit is 'n teken dat ik het niet moet doen 8) Heb niet voor niets in het verleden al 2x een Pro geretourneerd. Maar soms kietelt het effe als weer zo een lekkere exclusive langs komt vliegen haha. En die witte Pro ziet er ook al zo tof uit.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2018

Deel Deze Pagina