Een AMA me Rare op reddit: https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/84vzkj/its_rare_ltd_developers_of_sea_of_thieves_ask/
Geloof het wel. https://www.reddit.com/r/Seaofthiev...hing_regions_to_nz_i_am_currently_playing_in/ Ik lees op Reddit dat wanneer je je regio-settings van je Xbox aanpast naar Nieuw Zeeland, dat je nu zelfs al kunt spelen!?
Net met randoms gespeeld, ging ook best prima. Maar mocht iemand dit ooit samen willen spelen voeg mij maar toe: NuclearGoat. Die soundtrack doet mij echt denken aan de "oude" Rare:
Ik heb maar even mijn game pass code die bij de X zat geactiveerd. Denk dat ik met een maandje toch wel klaar ben met deze game en kan ik ondertussen ook games als rime en tomb raider gratis spelen
Ik zit vanavond om 00.00 uur de download wel even aan. Morgen eens kijken, heb niets van de bèta's gespeeld dus ga er helemaal blanco in
Vind het op een Xbox One S er wel slecht uitzien. Ook redelijk slechte performance, volgens mij vaak onder de 30 fps. En resolutie lijkt wel 720p. De art style is wel erg tof!
Dat hebben ze vast alleen gedaan bij de gamepass versie, om de gieren onder ons een beetje dwars te zitten Mijn fysieke versie valt vandaag op de mat. De beta zag er al heel goed uit in 4k met HDR, ben erg benieuwd!
Game ziet er top uit in 4K HDR. Maar ik weet niet of mij dit lang kan boeien. Haakte met de Beta ook telkens snel af. Heb nu een maandje gratis Game Pass dus het kost me niets, maar denk niet dat ik deze game langer zal gaan spelen..
Ik snap niks van deze game, overigens is ie ook te downloaden (gratis) op de pc indien je abonnee bent van van Xbox Game Pass.
Zat net in een crew met een aantal buitenlanders. Hun waren allemaal text-based aan het chatten. Dacht; verdomme waarom kan ik nergens die functie vinden. Blijkt dat ze op de PC speelden. Was even vergeten dat de game natuurlijk cross-play is.
Wel een nice joke trouwens, dat ze een "day one patch" hebben . Letterlijk een eyepatch met een 1 erop. Vraag mij wel af hoelang dit leuk blijft, je bent echt continue hetzelfde aan het doen.
Gewoon in het moment leven. Soms hoeft een game niet weken mee te gaan om toch een prima aankoop te zijn Mochten er mensen nu hun piratenhoed ophebben en klaar zijn om de wereld in te trekken, dan kan je mij toevoegen. Madd Monkey NL