1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hij ligt bij mij thuis, maar ik zit nog op mijn werk. Vanavond ff checken dus. Ik heb de demo gespeeld en besloten hem te halen.

    Hij lijkt me ontzettend makkelijk, zeker met die Allies, maar het is wel een charmante platformer. Daarbij heb ik twee dochters van 8 en 10 en die vinden Kirby geweldig, dus dat komt wel goed. Maar zelf vond ik het ook wel vermakelijk. Niet van het niveau van Mario ofzo, maar gewoon prima en leuk tussendoor.

    In mei komt een remake van DKC Tropical Freeze en dat is echt een hardcore platformer trouwens.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb Kirby Star Allies, ben nu in de 3e stage, maar de game is wel heel erg makkelijk, bijna onmogelijk om dood te gaan in de game, dus voor de uitdaging zou ik het zeker niet kopen. Ik denk dat het wel een "leuke" co-op game kan zijn, maar hij komt denk ik zeker niet in mijn Top 10 van 2018 (tenzij er bijna niks uitkomt in 2018 :+)

    Edit: Uitgespeeld. De game wordt zeker moeilijker richting het einde maar nog steeds makkelijk, dit is sowieso een game die je co-op moet spelen want als je het in je eentje doet dan hoef je bijna niks tegen de vijanden te doen want de bots doen zowat al het werk voor je.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2018
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Hmm, dan laat ik hem toch maar voorlopig even links liggen.
    Kan hem wel voor €43 nu krijgen.

    Heb nog geen kinderen, anders had ik hem wel gekocht :+.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Goede keuze denk ik eerlijk gezegd. De game is wel heel, heel simpel. Op zich is het best leuk, maar ik heb al 20 jaar geen Kirby game gespeeld. Ik heb twee dochters die dit geweldig vinden. Zelf speel ik het ook alleen, maar ik kan niet zeggen dat ik er kapot van ben.

    Ik ga hem wel uitspelen en dan kijken of er daarna mogelijkheden zijn geboden voor een hogere moeilijkheidsgraad. An sich is de game niet supermakkelijk trouwens, die eindbazen zijn best pittig. Maar omdat je met 4 man sterk bent, is het allemaal wel heel gemakkelijk. Daarbij verlies ik weleens het overzicht omdat er zoveel gebeurt op het scherm, zeker in een eindbaasgevecht. Ik denk dat als je alleen op een eindbaas afgaat, zonder friends, dat je dan een stuk meer moeite zal hebben.

    Nee, dit is niet een topper, maar een leuke game als tussendoortje, zeker als je kids hebt. Maar van het niveau Zelda/Mario of Splatoon is het zeker niet.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb al reacties van mensen gelezen die dit dus gedaan hebben, maar dan krijg je juist weer een compleet ander probleem. Het is in dat geval "moeilijk". De baas wordt een soort "bullet sponge", waardoor het alleen lang duurt om hem te verslaan, maar het niet moeilijker wordt. Dit maakt de boss fights eigenlijk alleen maar vervelender.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Net een Switch met Mario gekocht, ben in Japan en samen was het zo'n 260 euries. Twijfel nu nog tussen Mario Kart en Zelda, maar gezien de games hier zo'n 35 euro zijn haal ik ze waarschijnlijk beide lol.
     
    gia-tinh, Reckuuza en NuclearGoat vinden dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Was dat ding niet volledig uitverkocht in Japan? Blijkbaar niet meer. :+

    Heb je Mario Kart 8 ooit gespeeld? Zo niet, dan zeker halen. Topgame. _O_
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben al klaar met de game. Uitgespeeld in een zucht, echt veel, veel te makkelijk. Zonde, want het concept en het sfeertje zijn leuk. Deze game moet voor 2 tientjes in de schappen liggen. Ik had het in 5 uurtjes uit, op 96% uitgespeeld. Mijn dochters vinden het prachtig, maar als ze er klaar mee zijn gaat ie weer weg.

    @Fiasco,

    Beide zou ik doen inderdaad. Games kun je ook niet vergelijken eigenlijk. Ik zou zelf voor Zelda hebben gekozen als ik moest kiezen, maar voor die € 35,00 per stuk heb je niets te kiezen hahahaha.
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mario Kart 8 is wel een ideale game voor on the road.
    Je hebt zo 4 races gedaan en de online mode werkt ook perfect.
    Zelda heb ik al 70 uur inzitten en ben nog maar op 20% :+. Zelda is wel verplicht om te hebben als je een Switch hebt imo.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514


    Stuk om deze
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Mariokart is echt ideaal inderdaad. Ook het meest gespeeld op de Switch. In Zelda nu bijna 10 uur in zitten, maar nog niet echt opgeschoten. Elke keer pak ik liever Mario of Mariokart. Zit te twijfelen om Splatoon 2 erbij te halen.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mhm krijg de Switch hier niet echt opgeladen nu in NL. Ben 45 minuten verder en zit op 13%. Ben hem opladen via usb c kabel naar stekker, kon natuurlijk niet met officiele adapter hier opladen door pin verschil. Europese versie maar kopen?

    Meh hij zegt sowieso officiele adapter nodig voor aan te sluiten op tv.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2018
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je bedoelt alleen de adapter, neem ik aan? Die is maar een paar tientjes. Die kan je toch wel gewoon op de dock aansluiten?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Dit soort kleine dingetjes zijn awesome. :D
     
    McSparkle en ArtificialFaith vinden dit leuk.
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nice! Wist niet dat er al meer Switch beelden waren van DKTF. Pre-order staat in ieder geval!
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Neem aan dat Donkey Kong Country de moeite waard is als je nooit een Wii U hebt gehad? Vind het wel een beetje belachelijk dat hij niet 39.99 is oid.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is een van de beste 2D platformers ooit gemaakt.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    100% waard!
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Pre-ordered :D
    Heel veel zin in DKC 2 was vroeger op de SNES misschien wel mijn favoriete game.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    DKC2 is een van mijn beste games aller tijden!
     

Deel Deze Pagina