Tja, keuzes maken: Vandaag mijn PC installeren qua design-software zodat ik (hopelijk) kan gaan tekenen, OF een paar outposts bevrijden, een vliegtuig en een truck terugstelen, en proberen om niet verkracht te worden door een wolverine...
Ik heb net de deluxe edition voor x1 bij cdkeys besteld.. Was iets van 66 euro Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ben wel van m'n 'geloof' gevallen door een game fysiek te kopen i.p.v. digitaal. Maar heb vandaag tijd genoeg dus kon niet wachten. Installing now..
the three DLC are somehow connected to the main game, even if it doesn`t seem so. won`t say more because spoilers, when you play for yourself you will see why .-)
Op metacritic al veel ontzettend positieve reviews. Behalve gamer.nl omdat het zogenaamd meer van hetzelfde is. Terwijl ze far cry 4 een 9 gaven..... Een 7.5 van gamer, wat een bagger review.
Metacritic - 82 after 25 reviews Opencritic - 86 after 41 reviews We Got This Covered: 4.5/5 GamingTrend: 90/100 Gamespot: 9/10 USGamer: 4.5/5 Playstation Universe: 90/100 Destructoid: 7.5/10 Press-Start: 9/10 Pure Playstation: 9/10 Metro Game Central: 8/10 Critical Hit: 90/100 IGN (in progress): 8.9/10 The Guardian: 3/5 God is a Geek: 9/10 GamersGlobal: 9/10 ComiConverse: 4/5 Eurogamer: No score GameInformer: 7.5/10 TheSixthAxis: 9/10 Attack of the Fanboy: 9/10 ACG: Wait for a sale JeuxVideo.com: 16/20