Lijkt erop dat Xbox One versie nog een patch moet krijgen. Er zitten nog geen graphics options (optimized vs. visuals) in het menu en de versie op Xbox One is 1.0 terwijl PS4 versie blijkbaar 1.3 is.
Okee, alle reviewsites die lager dan een 8 geven, moeten worden opgedoekt. En ik heb de game nog niet eens zelf gespeeld
Ik zag al gelijk dat mijn commentaar van de laatste paar pagina's gevolgen zou hebben. En als jij dan een like krijgt van mijn favoriete bloedzuiger @Jorrie dan moet ik mijn mond houden. Game ook gekocht en mag nu overal verkocht worden, mede door systeemfout bij Intertoys. Ik heb hem bij Bart Smit gekocht. Ik slachtoffer mezelf wel even voor die 10 minuten uitspelen shit. Even kijken wat erna komt, dan horen jullie dat denk ik nog wel voor het einde van de middag.
Ik heb de code net ook ontvangen van cdkeys.. Mooi optijd zeg maar.. Had hem eerder vanavond laat pas verwacht Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik had wel een update van 700 mb ofzo maar klopt dat ik naast hdr instellen niks kwa opties kon vinden.
Zin om een hengeltje te werpen in de game zeg! Dat vissen moet behoorlijk uitgebreidt zijn met diverse hengels, aas en vissoorten. Ondertussen een beetje van de natuur genieten.
Heb de 700MB update inderdaad ook geinstalleerd. Maar verder dan HDR settings kom ik niet. Of zou de Xbox One X versie überhaupt geen Optimized vs. Visual graphics settings krijgen?
https://techstunt.com/far-cry-5-wil...he-team-did-not-received-the-dev-kit-yet/amp/ Is al een ouder artikel dus weet niet of het nog klopt maar het zou de reden kunnen zijn
Voor degene die 'm op de Xbox hebben en het na het uitspelen willen verkopen??? Please neem even contact met mij op. Wil 'm graag overnemen
10 minuten uitgespeeld einde even gedaan: Spoiler Je kan na de aftiteling, die overigens verschrikkelijk lang is, kiezen voor doorgaan en dan begint het weer bij het moment dat je de kerk voor het eerst binnenkomt. Met andere woorden: Gewoon een troll van Ubisoft.
Lees de spoiler maar, die is eigenlijks gewoon spoiler vrij, tenzij je ook niet wilt weten hoe dat na het 10 minuten einde gaat.
Is inderdaad al een heel oud artikel en absoluut niet meer relevant. Heb al diverse vergelijkingsvideo's op YT gekeken en ziet er gewoon héél goed uit op de One X, tikkeltje scherper als op de Pro en nét niet het niveau van een pc op Ultra settings. Gewoon 1800p op de One X, prima dus. Waarschijnlijk detecteert de game op welk systeem het gedraaid wordt, en past aan de hand daarvan de resolutie aan. Kon 'm vanmiddag ook ophalen bij de Intertoys. Nu installeren en vanavond eindelijk aan de slag. Als ik zo de reviews lees is het écht GOTY 2018 materiaal.