Ben benieuwd welke Plus games we krijgen vandaag. Vorige maand was echt een topmaand voor plus alleen had ik die games al gespeeld.
Ik had ze ook beide al, maar op zich wel fijn om ze ook even digitaal te hebben om ze snel op te starten. Nu heb ik Bloodbore GOTY fysiek, dus weet niet of dat dan vervolgens problemen gaat geven met trophies en save-games als ik dan de bare-bones game ga spelen... Zou me niets verbazen als ze Valkyria Chronicles HD erin gooien, beetje om mensen alvast kennis te laten maken met de game in afwachting op deeltje 4, die binnenkort uitkomt.... Gravity Rush 2 zal ook vast wel eens in de PSPlus verschijnen, maar waarschijnlijk nu nog niet...
Oke. Ook al speel ik deze game misschien maar een enkele keer, gaat dit toch een day one aankoop worden. Ik ben blij dat zulke games nog steeds uitgebracht (kunnen) worden.
Nice,, Resident Evil Zero HD Remaster uitgespeeld op Hard Mode met een S-Rank zonder 1x geraakt te worden.
Haha thanks Voor mensen die Interesse hebben is hier de walkthrough https://www.youtube.com/playlist?list=PLKW78OpARnX2_es1DkrQCAtHy0a95h9U-
Komst van Spyro the Dragon Remastered wordt steeds zekerder Er zijn al heel wat geruchten omtrent de komst van Spyro the Dragon Remastered op de PlayStation 4 en vandaag doen we hier nog een schepje bovenop. Het officiële Twitter-account van Crash Bandicoot volgt nu namelijk ook Spyro op Twitter. Dit is niet zomaar, het account volgt namelijk slechts 14 volgers en daar zit Spyro nu ook bij. De geruchten werden de afgelopen tijd al steeds serieuzer, vooral omdat Activison plots pakketjes begon te versturen met een paars ei. De vraag is nog altijd wanneer de aankondiging precies is, maar alles wijst erop dat dit geen weken meer gaat duren en hopelijk zien we dan ook meteen de eerste beelden. Laat maar komen!
https://www.amazon.com.mx/dp/B07BX4CVXG/REF=SR_1_1?IE UTF&QID=1522897052&=8-1&KEYWORDS=sPYROREIGNITED TRILOGY September 21st release date. 40 bucks.
Gisteren hele avond Trackmania gespeeld, echt heerlijk! Eindelijk weer ff een toffe game die je zo oppakt! Daarna ff Fortnite geprobeerd maar snap er weinig van (de hype dan).
Ff proberen is ook niet genoeg. Duurt wel even om in te komen, maar als je het allemaal onder de knie hebt is het echt een geweldig spel.