Thanx mannen.. Btw.. waarom is de PS4 zo ondervertegenwoordigd op die site? Bijna alleen maar PC/X1.. niet dat het uitmaakt hoor maar viel mij op
Hoe vnden jullie dat vecht vliegtuig wat steeds boven je hoofd komt circelen nadat je iemand geschoten hebt, Vind het knap irritant eigenlijk.. is daar wat aan te doen?
Nick Rye unlocken, dan kan die hem bezighouden/uit de lucht knallen. Had hetzelfde probleem, maar Nick heeft die ergernis grotendeels weggenomen
Ah ok, stopt die dan? Dat aanwezige in de lucht.. Ja heb ik maar die wordt nogal rap neergeschoten. Ik neem liever mevr. Sniper rifel mee en de cheesburger.
Is er verder niemand op xbox die last heeft van game chrash of vastlopers? Hmmm 2takt olie zal wel niet helpen..... O btw wat een heerlijke mensen hier
Wel leuk spelletje so far.. beetje buggie hier en daar maar speelt goed en gfx zijn Nice op de X. Ben alleen niet weggeblazen ofzo.. maar Nice is het zeker.
Bij welke game tegenwoordig nog wel alles toch al wel een keer gezien. Ik vind dat balkje vollopen niet echt werken bijna nog geen missies gedaan en dan kill je al zo'n leader van het gebied.
Mooie DF. Dit vind ik juist zo prachtig aan de PC, al dat tweaken van settings om de beste graphics/performance te krijgen.