Ready Player One; ik vond het leuk. Natuurlijk zitten er een paar ´on the nose´ uitspraken bij die een beetje belerend overkomen. Het is ook geen super origineel verhaal, maar leuk uitgevoerd en ik heb ervan genoten. Niet perfect, maar dat hoeft ook niet.
Ik geef em een 7. Ik vond het boek fantastisch, maar er is aardig overheen gewalst. Ze hebben er echt een film van gemaakt. Prima film en visueel een spektakel.
The Post - Shit, wat slecht voor een film bij de Oscars. Verhaal komt mij totaal niet over en de impact nog minder. Het effect van het uitlekken van het schandaal totaal niet. Spotlight is een stuk beter als het om kranten films gaat. The Post is erg matig. Vond Streep qua acteren ook tegenvallen, Hanks deed dat met zijn accent een stuk beter. Overall: 5.5/10
The Girl on the Train Nou matig thrillertje zeg. Zit amper enige ontwikkeling in t plot, laat staan iets van een twist. Daarnaast maakt de regisseur gebruik van hele simpele elementjes om dit proberen te verbergen. 5.9
Eens. Vond The Post ook goed, maar ik vind die grootse emoties die Spielberg altijd in zijn films verwerkt ook mooi. Die grote strijd tegen het onrecht houd ik van. Groots en meeslepend.