Laatst de game weer even geïnstalleerd, gewoon om even te zien of ik er nog even in kon komen. Totaal niet dus. De game staat nu op zo'n punt dat ze beter gewoon meer content en expansions van Destiny 1 hadden kunnen uitbrengen, want ik vind Destiny 2 echt verschrikkelijk veel op zijn voorganger lijken nu.
Random rolls en verandering weapon slots word aan gewerkt. En de TTK van meerdere wapens gaat naar de TTK van Vigilance Wing (als enige op D1 TTK nu). Subclass was een grapje tussendoor. Smith hebben ze na deze mislukking lekker naar de achtergrond geschoven. Barret staat veel meer vooraan nu. Komt meneer 'heb beide games 5 min gespeeld' weer. D2 lijkt op de standaard dingen die Destiny Destiny maken (subclasses, gunplay) niks op D1. D2 is vele malen meer casual als D1. En dat is 1 van de grote problemen.
Het is gewoon van de zotte dat je 7 maanden na release nog steeds je basis niet op orde hebt. Je zou denken dat je geleerd hebt van D1 en daarop verder je sequel ontwikkeld. Helaas had Luke Shit daar andere plannen voor. Goed om te zien dat ze die cash-grab mongool naar de achtergrond hebben geschoven. Dikke prima overigens dat je D2 wat toegankelijker wil maken ... maar dan moet je niet de replay-value eruit gaan slopen. Mensen willen ergens voor spelen. Hell, die gun die je kon krijgen in de raid (Wrath of the Machine) was geweldig om te doen. Die dingen had ik graag terug gezien ...
300 uur in de 1e game en tientallen in de 2e, minimaal. Niet zomaar iets aannemen kerel. Dat ik hier post wil niet zeggen dat ik niet met games bezig ben.
Prima hoor. Word soms alleen wat moe van die willekeurige reacties. Toch maar niet meer reageren dan Deze reactie ook
Het is gewoon kansloos om zo te reageren vent ... heeft niks met "deze reactie ook" te maken. Als Tiberius dat zo wil verwoorden, dan is dat zijn goed recht. Echt zwaar onnozel om dan zo popie-jopie te gaan doen. 300+ uur in D1, dikke prima.
Destiny 3. Alleen het 'live team' werkt nu aan D2 om het een beetje beter te maken terwijl de rest aan het vervolg werkt....net als met D1 destijds....
Wow. Doen ze er niet beter aan om meer capaciteit in te zetten op D2? Mensen lopen nog niet bepaalt over van enthousiasme over dit deel, zelfs na deze patch.
Toen het "live" team het overnam in D1 werd de game ook veel leuker... rond de TTK waren zowat alle knelpunten eruit en liep de game als 'n zonnetje. Ze hadden D2 vanaf dat punt moeten opbouwen en moeten uitbreiden.
Oftewel, 'een jaar na release hopen we de volledige game te releasen'. Bungo's en activisions fout is om een serie zo enorm op te delen om er zoveel mogelijk geld uit te krijgen in plaats van het een organisch geheel te laten zijn zoals een WoW was. Ik gok dat deze franchise vooral bekend zal blijven voor de potentie. Niet voor wat het was.
Ben je nu niet een tikkeltje dramatisch? Geloof dat D1 wel heeft bewezen wat voor franchise (game) het is. Je kon Twitch of YouTube niet openen of je werd kapot gegooid met video's over de game. En dat zowat 3 jaar lang. Ik had ook liever 'n constructie gezien zoals World of Warcraft idd. Een "basis" game waar op verder gebouwd word en met de jaren groeit ... D2 heeft gewoon een verkeerde stap gemaakt
Destiny 2-uitbreiding Warmind komt op 9 mei uit. Dat blijkt uit een livestream van Bungie waarin de dlc voor het eerst is getoond. Duidelijk is nu dat de game zich afspeelt in het poolgebied op Mars, waarin spelers de Guardian Ana Bray moeten helpen. Zij is namelijk op een oud Hive-leger gestuit. De uitbreiding bevat naast dit nieuwe verhaal ook nieuwe wapens, gear en endgame content. Zo is er een nieuwe Raid Lair, de Spire of Stars, en het Relic-wapen The Valkyrie Javelin. PS4-gamers krijgen tenminste tot de herfst exclusief toegang tot een Strike genaamd Raid Lair of the Leviathan, daarna kan deze ook naar andere systemen komen. Warmind voor Destiny 2 is vanaf 9 mei verkrijgbaar op pc, Xbox One en PlayStation 4.