A Quiet Place Check deze film tijdens een rustigere voorstelling, lekker laat ofzo. Wel een aanradertje, maar gezien de film vrij stil is moet iedereen in de zaal wel echt hun bek houden. 7/10
8/10 Je moet je wel er overheen zetten dat deze familie de domste familie ever is. Goede thriller en iedereen moet z'n smoel houden idd. Maar dat is toch met elke film?
Ik ging vrijdagavond in een volle zaal, dat is af te raden idd. Vermoeiend volk. Mbt domste familie: op de baby na vond ik ze best slim.
Nee, die baby is te dom voor woorden Spoiler Het was dag 460 ofzo... Dus ze hebben gewoon een baby gebracht in die wereld.. niet zoals bij Waka Dede voor de apocalypse.. Nee midden in!!!! HOE DOM
https://www.nu.nl/film/5223836/full-metal-jacket-acteur-r-lee-ermey-74-overleden.html Was een goede acteur. Jammer dat die overleden is.
Dr Strange en Thor Ragnarok gecheckt want die had ik nog niet gezien. Twee van de betere ook nog. Vooral Thor was vet.
Mensen Hostiles al gezien met Bale en Pike? Ik vond het een goede film, mede door de shots uit de omgeving, de waanzin van oorlog en de ontembaarheid van de Amerikaan die in mijn ogen goed naar voren komen. Pike en Bale hebben best wel bazen rollen en de acteur die Herschel speelde in de The Walking Dead komt er ook nog even in voor. Goede muziek en puik acteerwerk maken het geheel tot een goede film. Er zijn wat kleine voorspelbare dingetjes, zoals een bepaalde scene tussen Bale en Pike. Zitten ook best wat gruwelijke dingen in die ''functioneel'' zijn voor het geheel van de film. Zeker het kijken waard. 8/10