1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    haha ik ben er ook niet mee verder gegaan na paar missies. wordt saai als far cry 4
     
    AnubisNefer en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik speelde deze game coop tot lvl 30 het is idd erg eentonig en helemaal saai als je m alleen speelt gaat het gauw vervelen xd
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja maar de missies daarna op hard of uitdagend en dan met anderen samen is ook vet hoor.
    Leuker dan alleen
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Today, we have an important announcement from the development team of Tom Clancy's The Division for you.

    The past few years have been incredible for the team here at Massive ! When we started working on The Division , it was immediately clear to us that we had something very special here and something we really wanted to do right from the start. But we also knew that we would not be able to achieve this ambitious goal without your help.

    Since the release of The Division 2 years ago, we have remained true to this philosophy. We have repeatedly used opportunities to interact with you. Be it via livestreams, polls or just social media. Also, the introduction of the Public Test Server was a way to immediately get feedback from you before we implement new extensive features or make changes to the game. We've never stopped striving to make The Division even better, and our recent update 1.8 is testimony to how we can see your overwhelming feedback and support.

    All these new opportunities and experiences have also improved the team's internal processes. We have become quicker and can thus respond better to your feedback. But our vision of what matters to us and what makes The Division so memorable for so many people has never been clearer.

    However, when we released our game in 2016, it was clear to us that it was just the opening chapter of a much bigger saga, so we're excited to share more with you today about what awaits you in The Division Universe next.

    We are very pleased to announce that we are currently working on Tom Clancy's The Division 2 . The development is led by Massive Entertainment and driven by close collaboration with Ubisoft Annecy, Redstorm, Reflections, Ubisoft Bucharest and Ubisoft Shanghai. The Division 2 will be based on an updated version of the Snowdrop Enginethat will help us realize our ambitions for this title. More importantly, we can also invest all the experience we've accumulated over the past two years in this sequel to make sure everything is going well.


    But that is not all. The division continues. After the celebrations of our 2 year anniversary, we will support the game with 2 more title updates. These will be 2 brand new Global Events; Include more Legendary difficulty missions and an Xbox One X update that will rediscover the beautiful and emblematic New York City with all its stunning details in both 4K and 1080p.

    In addition, as of June 2018, players will also be able to play 'Crests', which are specific achievements that will allow them to unlock The Division 2 rewards.

    The teams are extremely grateful for all the support over the past two years and we can not wait to show you what we have planned for The Division 2 during the E3 2018 in June.

    - Julian Gerighty, Creative Director, Massive Entertainment

    [​IMG]
     
    locoboy en Maddmonkey vinden dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Weet niet of iemand dit nog speelt maar:


    Tom Clancy's The Division krijgt vandaag 4K op Xbox One X en meer

    Update 1.8.1 voor Tom Clancy’s The Division is vanaf vandaag gratis beschikbaar op PlayStation 4, Xbox One en pc. De update bevat naast een Xbox One X Enhanced 4K Ultra HD-optimalisatie ook twee nieuwe global events: Blackout en Onslaught. Respectievelijk zijn deze gratis beschikbaar vanaf eind april en eind mei.

    Update 1.8.1 voegt ook het volgende toe:

    • Verhoogde drop rate voor Classified Gear
    • Legendary moeilijkheidsgraad voor de missies Amherst’s Apartment en Grand Central Station
    • Meer dan 40 nieuwe commendations
    • Global events geven nieuwe Classified Gear Set caches specifiek voor elke set
    • De kans op Classified Gear als beloning voor Legendary missies is 20%
    • Assignments geven meer Division Tech
    • Season Pass supply drop geeft 100 Division Tech
    • Bug fixes
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel deze nog wel eens op pc. Patch 1.8.1 stelt eigenlijk weinig voor imo.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toch wel een beetje benieuwd naar hoeveel beter deze game is geworden sinds de lanceer periode. Iemand die hier een reëel cijfer toen en nu kan geven, inclusief de DLC die is uitgekomen?

    Heb de game nog steeds, dus kan hem zo downloaden.
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Er is een boel veranderd inmiddels. Nadat je de de campaign hebt gehad en level 30 hebt aangetikt heb je best wat te doen.

    Voor pve heb je:
    - Missies uit de campaign opnieuw spelen op hogere moeilijkheidsgraad;
    - Incursions: speciale end-game missies. Zijn er maar een paar though);
    - Resistance: een wave mode die is geïntroduceerd met patch 1.8;
    - Underground: Hier kan je min of meer je eigen ondergrondse pve missie samenstellen;
    - Survival pve: heel ander spel ineens. Je hebt een bepaalde tijd om uit een gebied te ontsnappen en moet gaandeweg je eigen gear craften. dood = dood;
    - Darkzone: hier dropt over het algemeen de beste loot. Hier kan je farmen (landmarks, chests, contamination events, supply drops), maar het is tegelijkertijd een pvp gebied.

    Voor pvp heb je:
    - Last Stand: 8v8 met objectives die je onder controle moet houden. Lopen ook npc enemies rond.
    - Skirmish: 4v4 team deathmatch in redelijk kleine speciaal daarvoor gemaakte mappen;
    - Survival pvp: zelfde als survival pve, maar dan kunnen spelers elkaar om zeep helpen. Hierdoor krijgt het een beetje een battle royal achtige touch;
    - Darkzone: Rogue (andere spelers neerschieten, extractions hijacken) gaan of rogues hunten.

    Voor degene die het leuk vind zijn er 'commendations' (achievements) die later zijn toegevoegd. Om de zoveel tijd start er ook een 'global event'. Dan zijn er bepaalde modifiers actief (je doet meer damage van dichtbij, etc.). Met de commendations die je tijdens deze global events kan halen kan je ook maskers mee vrijspelen.

    Ik moet zeggen dat ik het pve wel snel gezien had. Missies opnieuw doen wordt snel saai. Zo nu en dan een paar underground missies doen en weer eens kijken tot welke wave je kan komen bij Resistance is overigens wel leuk. Ikzelf doe echter meestal pvp, meestal de Darkzone. Dat blijft genieten als je daar in een groep van 4 rondbanjerd. Het is ook echt een spel om met vrienden te spelen. Alleen kan ook, zo loop ik zelf ook regelmatig solo door de Darkzone, maar met vrienden geeft het wel wat extra's. De community is echter niet altijd om over naar huis te schrijven. Tenslotte: als je direct met level 30 de Darkzone in duikt (je kan overigens ook met lagere levels al de DZ in) is er wel een grote gear gap. Iedereen loopt daar inmiddels rond met zogenaamde 'classified gear sets', waarvan de statistieken helemaal gemaxed zijn (kan door het optimization station in de terminal).
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt! Absoluut een reden om weer eens de game te installeren. Heb ik voor al het bovenstaande nog DLC nodig? Ik heb nooit DLC gekocht, maar ik was wel benieuwd naar wat voor DLC er is en wat het toevoegt. En was de level cap niet 40 zoals ik mij meende te herinneren?
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Underground, Survival en Last Stand zijn DLC. De rest zit in standaard de game.

    De level cap is 30, maar daarna heb je nog gear score levels. Als je net lvl 30 bent dropt er lvl 30 loot met een gearscore van maximaal 80 ofzo (weet het getal niet meer, maar gaat even om het idee). Als je totale gear score dan 80 is, kan je de world tier iets hoger zetten (er zijn 5 world tiers, als je net level 30 bent staat die op 1). In een hogere world tier dropt loot met en hogere gear score. Repeat totdat je in world tier 5 zit (vanaf gear score 256 dacht ik). Dus eigenlijk ga je tot 'level 34', maar gaat dat op het eind iets anders.

    In de Darkzone heb je daarnaast ook nog je Darkzone level. Dit loopt op tot 99. Vanaf bepaalde levels kan je de verschillende typen chests in de DZ openen en spul kopen bij DZ vendors. Als je als rogue wordt gekilled verlies je XP en kan je rang weer zakken.

    Dan heb je nog de pvp rank. Dit is je rank bij Last Stand en Skirmish. Ook dit gaat tot level 99 (deze was eerst tot lvl 40) Boeit geen reet. Als je als frisse level 30 speler eens een potje Skirmish gaat proberen heb je dus een pvp rank van 1, en dan kan je zomaar uitkomen tegen lvl 99 gasten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, maar ik denk dat ik dan vooral ga kijken hoe ik mijn karakter weer een beetje onder controle krijg. Ik weet namelijk niet eens of ik destijds wel de level cap heb gehaald en goede gear heb ik echt lang nog niet. Zelfs het station wat je kan upgraden, zoals ik mij kan herinneren, heb ik geloof ik nog niet tot de max.

    Destijds vond ik, omwille van de mooie wereld langer doorgespeeld, de game nog erg repetitief en de gameplay in veel opzichten verschrikkelijk.

    Ook een patch die meer voor een soort van naai effect door spelers veroorzaakte in de DZ meende ik, gooide mijn motivatie voor de game echt weg. Maar goed, je gaf zelf al aan dat er veel veranderd is, dus weer een paar uurtjes proberen kan geen kwaad.
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik weet niet precies wat je met een 'naai effect' bedoeld, maar voorheen ging je in ieder geval rogue als je te veel damage deed tegen een neutrale speler. Dan kon je dus onbedoeld rogue gaan als iemand in jouw granaat of line of fire loopt. En dat gebeurde dan ook wel eens expres om ervoor te zorgen dat je rogue werd. Dat kan allebei niet meer. Met patch 1.8 ga je rogue door een knoppencombinatie in te drukken. Je kan als niet-rogue dus geen damage meer doen tegen andere niet-rogues. Wellicht dus een goede ontwikkeling voor jou als ik bovenstaande post zo lees ; )
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is het zeker, al bedoelde ik met mijn post meer iets wat ik mij herinnerde rond de loot in de DZ. Ik meende juist dat daar ook nog iets mee was wat destijds, paar jaar geleden, als vervelend werd ervaren. Wat jij noemt is in inderdaad een geweldige verandering, wat het rondlopen en dingen doen in de DZ een stuk aangenamer kan maken. Het enige zijn dan nog je medespelers.

    Overigens moet ik nog een heleboel doen voor ik weer een beetje bij ben, maar aangezien ik nog een enorme backlog heb, voornamelijk op de Xbox One X, kan het zomaar zijn dat ik met deze game wacht tot Division 2 er bijna is. Door omstandigheden heb ik ook totaal de puf nog niet om welke game dan ook echt door te pakken, maar ik blijf er wel aan denken nu ik over deze prettige verandering heb gelezen.

    Ik ben trouwens ook al level 30 en mijn wapens en uitrusting hebben een effect wat in de honderdtallen loopt, kan dat kloppen? Ik bedoel het cijfer wat bij de gear staat die ik in mijn slots heb zitten. Hoe dan ook moet ik waarschijnlijk nog flink de DZ in en ik zal daarvoor veel moeten samenspelen met medespelers, als die mij erbij kunnen hebben wanneer ik nog niet zo geweldig ben qua gear.

    Gear cap Match Making zou dan ideaal zijn, dan heeft iedereen redelijk gelijke gear en gelijke kansen, maar weet niet of dat in de game zit. In ieder geval duurt het nog wel even voor mijn lust voor games echt weer op het oude niveau is, daarvoor heb ik helaas, geheel off topic, teveel meegemaakt. Het komt vanzelf wel weer. ;)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je kunt het touw doorsnijden bij iemand die zijn loot heeft ingeleverd.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat bedoelde ik inderdaad. :lol:
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dat maakte de Darkzone juist zo spannend altijd; Dat je onbekende gasten tegen kwam bij het extracten van je loot, en je niet wist of ze rouge gingen of niet.

    Ben benieuwd naar deel 2. Ben afgehaakt met dit deel na die eerste Incursion update (die missie was geen reet aan + de Darzone levels raakte toen uit balans als je even niet gespeeld had), maar heb me prima vermaakt met het co-oppen van de SP en het rondhuppelen in de DZ.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  17. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Het touw doorsnijden kan nog altijd. Dat hoort gewoon bij de DZ. Dat maakt het juist spannend om iets te extracten. Pro-tip: als je solo speelt en er komt een groep van 4 op je extraction af waarvan niemand loot bij zich heeft: wegwezen :+

    @Yellow: Zie een van mijn posts hierboven over die score 'in de honderdtallen' jij bij bedoeld. Dat is je gearscore. Die kan maximaal oplopen tot 291 geloof ik. Je kan overigens prima looten buiten de DZ. Lijkt me ook beter om in het begin te doen, want in de DZ loopt bijna iedereen met 6 piece classified gearsets rond. Dat zijn de 'upgrades' van de gewone gearsets. Of je hosselt even 3 matties natuurlijk en springt de DZ in. Group members kunnen overigens ook opgepakte wapens/gear/mods met je delen (moet binnen een uur), waardoor je sneller weer bij bent met je gear.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat touwsnijden zat er eerst niet in, saardoelde yellow op .
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Darkzones zijn sowieso spannend

    @Head Ninja
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    JIJ MODERATOR!? O God !@$#%^&*. :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina