1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daar geef ik je gelijk in, ook al bedoel je het anders. Vind het bedrijf ook helemaal niet zo fijn en het personeel eerlijk gezegd ook niet. Althans, hier in Sneek zijn ze best onvriendelijk en over het algemeen zijn hun producten rete duur ook. Lego Avengers game verkopen voor 29,99 terwijl die game al een aantal jaren oud is en dat is slechts één voorbeeld. 8)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nieuwe patch uitgekomen vandaag:

    Ben benieuwd wat er precies aan de difficulty is aangepast. Misschien wat ik gisteren zei over het grote verschil tussen normal en hard.
     
    Servantes en Daz vinden dit leuk.
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik bedoel het precies zo. De Intertoys is echt waar je niet moet wezen voor je games. Die gasten zijn gewoon echt gek, snappen er niets van. Maar soms, soms kun je juist bij hun iets op de kop tikken. Juist omdat ze het niet snappen. Ik hou ze altijd wel in de gaten, maar daar kopen doe ik zelden. Ze waren trouwens wel de eerste volgens mij die de GoW PS4 Pro voor 429,00 aanboden
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die zag ik gisteren al, die aanbieding. Is best een vette deal. Die console staat toch in je kast waarschijnlijk toch? Als ik er geen eentje had, dan had ik het gedaan. Ik had al spijt dat ik de GoW editie niet had genomen. Ja, die console is lelijk, maar het had me wel even een paar tientjes gescheeld.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Bij mij zou die op het bureau staan en daarom zou ik het liefste de witte willen :p
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ah, ja, dat is dan wel logisch. Die GoW editie was eerst 469,00, dus nog duurder dan een witte Pro + de game los kopen. Daarbij vond ik de witte vele malen mooier. Nu blijkt de GoW Editie 428,00 te zijn, dan had ik dat wel gedaan als ik de witte niet vorige week had gekocht.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het ziet er naar uit dat er een pro gaat komen. :rolleyes::+
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Geen vakantie dus?
     
    Killamonkey en Rienbu vinden dit leuk.
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wie weet. Ga 'm denk ook gewoon op Hard spelen. Doe ik vrijwel met alle games.

    Trouwens, de laatste game die ik op de release heb gehaald zou ik geneens weten, Fifa 18 denk ik lol. Is er ergens nog een backlog/wishlist topic? Dan kan ik daar heel m'n lijst neerdroppen..
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik raad iedereen overigens wel aan om minstens op hard te beginnen. Combat is echt een heel stuk beter, omdat het niet enkel om health gaat dat enemies erbij krijgen, maar ook de mate van agressiviteit van enemies en hoe snel enemies gestund raken.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    19 uur 25 min is wel rap ja. Dan zou ik niet meer genieten van de game denk ik.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hard it is then.

    /scheurt bubbelenvelop open
     
    Smok3y, Rienbu en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even overlegd, aangezien ik toch al veel gekocht heb de afgelopen maanden. No go on the pro! :+

    Zie pats topic voor meer informatie straks. ;)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben al 9-10 uur bezig en volgens mij net bezig. Volgens mij speelt diegene op easy wat ik echt zonde afbreuk aan de ervaring vind.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Door deze topic wil ik de game toch wel graag halen. Wat is dat toch. Gezien het feit dat ik misschien net 8 uur in Far Cry heb zitten. Mijn gezond verstand zegt speel die game nou gewoon is uit. Ik ben benieuwd of dat verstand her wint van mijn impulsie dit weekend
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een tijdelijke Far Cry 5 break ;) al had ik al 40+ uur in die game.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    [​IMG]
    Gewoon doen! :+
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    *dit topic

    En gewoon halen natuurlijk. GoW is in veel opzichten gewoon de betere game dan far cry. Een game waarbij je op de klok kijkt en afvraagt hoe het opeens 3 uur later kan zijn.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Yellow 13 en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina