1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kunnen jullie nog berichten posten op Digitaalgras? Als ik dat probeer krijg ik steeds een foutmelding...=(
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Kahn staat er mooi op :)

     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  4. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Stop gewoon met licenties en spelers tot in het kleinste detail namaken, focus gewoon puur op de gameplay en de overall presentatie..
    Meer hoeft een footie niet te zijn! :) Less = More :D
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Was nog aan het twijfelen of ik hem dit jaar meteen zou halen. Omdat Spidey, Spyro en RDR2 ook uitkomen rond die periode.

    Maar misschien komt er helemaal geen PES 2019 ? 8)

    Merk wel dat ik het de laatste tijd steeds minder en minder speel.
    Gelukkig nog wel de platinum gehaald.

    Die 2 wins op niveau Legend was ERG pittig. Uiteindelijk toch gelukt.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Die pagina is weer offline, wat stond er?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat Konami de samenwerking stopt omdat ze "zich gaan focussen op andere dingen", wat dat ook moge inhouden. Geen licenties voor de CL meer dus.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ... en ook geen Uefa Europa League.

    En Adam Bhatti probeert aan damage control te doen:


    Adam Bhatti heeft geretweet PES Forum

    Always part of the plan. Sometimes you have to pass backwards in football to move forward. The future is incredibly exciting, it won’t be long before you can see what I mean [​IMG]

    Het stomme van die opmerking is dat hij daarmee zegt dat PES 2019 een slechtere versie wordt. Dat gaat ze geld kosten in de verkoop van PES 2019.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nah, dat zegt hij niet. Hij zegt eigenlijk dat ze met het verlies van de licentie een stap achteruit hebben gedaan en er twee vooruit. Dat kan ook betekenen dat dit PES 2019 betreft. Ik lees niet dat hij zegt dat PES 2019 een stap achteruit is en de versie daarna twee stappen vooruit.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, hij zegt het niet, maar dan is de volgende vraag wat dan de pass achteruit is en ik denk dat dat het verlies van de UEFA licentie is.
    Nou, dan ben ik wel nieuwsgierig naar die stap vooruit is want dat verlies moet je toch compenseren.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is ook de stap achteruit. Dat zei ik toch ook :)

    Ik ben daar ook benieuwd naar, maar ik verwacht niet zoveel als Adam iets zegt. Die doet altijd alsof de nieuwe PES het beste is wat ze ooit hebben gemaakt.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet je wat de meest ideale verandering zou zijn? Dat de makers van Football Kingdom PES overnemen :)
    Ik weet niet of jullie wel eens van Football Kingdom hebben gehoord, maar dat wordt door velen gezien als het beste voetbalspel dat ooit is gemaakt. Zeker als je de tijd dat het gemaakt is in aanmerking neemt.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik zal heel eerlijk zijn, dat hele UEFA/CL gebeuren boeit me niet zo heel veel. Ok, je hebt een liedje, een introotje, de officiele teams uiteraard, maar goed, die officiele teams die patchen we er sowieso gewoon weer in met een Option File, en die toernooitjes heten dan gewoon iets anders en zien er anders uit. Tja. Ik ga me daar niet heel erg druk op maken.

    Tuurlijk zie ik liever dat beide voetbalgames gewoon alle licenties hebben, maar ja, EA koopt die rechten dus gewoon op, en Konami heeft dat geld niet en wil daar ook niet in investeren.

    Misschien had Sony de studio op moeten kopen om er een exclusive van te maken, en dan dus grote kans dat UEFA/CL er gewoon in had gezeten, maar dat is speculatie/dromen.

    Anyway, we hebben Option Files. Daarmee is het licentieprobleem qua teams opgelost, en voor de rest wacht ik het rustig af allemaal.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    PES 2020 GOTY!
    LEKKER
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, als 2019 tegenvalt, blijf ik toch gewoon lekker PES2018 spelen? Ik speel toch alleen Master League. Eigenlijk is 2017 ook beter dan 2018 btw.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja die ken ik nog. In de ps2 tijd droomde wij pessers altijd om de goalnet physics te hebben zoals footbal kingdom dat had. Nu moeten we helaas hopen dat de gehele gameplay zoals footbal kingdom wordt.
     
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, daarom zitten mensen ook dag en nacht te editten in PES.. ?
     
  20. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    26 April komt Data Pack 4.0, aantal nieuwe faces voor de Premier League clubs geloof ik en vast nog meer

    [​IMG] [​IMG]
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina