1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Alle games zijn beter dan die shizzle van Ubisoft.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Kleine nuancering. Volgende week ga je voor de bijl. :+
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Kunnen jullie niet gewoon zeggen, Niet kopen joh, wees verstandig. Dit maakt het er niet makkelijker op. Stelletje fanboys :+

    Ik zei vroeger ook altijd "dit topic" tot ik hier op dit forum werd verbeterd.
    Deze topic vind ik ook nog steeds zeer kut klinken, maar is wel correct :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Far Cry met God of War vergelijken,,,...... waar gaat het heen met dit forum?! :F:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beide zijn goed. Beter om degene te pakken die niet kut klinkt toch :+ officieel was het idd altijd deze, maar dit werd goedgekeurd en is tegenwoordig eerder de juiste norm. En koop de game nou maar gewoon. Dit is de game van de generatie. Game zit zo verdomd goed in elkaar. Werkelijk waar puur genieten en een nieuwe standaard voor games.


    Anyway, kwam hier nog met een tip voor iedereen die last kan hebben van motion sickness met gamen. Standaard staat er een optie genaamd "ambient sway" op 10. Zet dit uit. Het zorgt voor een raar constant gewiebel waar ik persoonlijk nogal duizelig van werd. Gisteren dacht ik dat dit aan de FPS lag.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2018
    WorkingTitle en Mallakai vinden dit leuk.
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Gamemania geeft hem nog niet mee. Helaas was te proberen.

    En volgens psx Sense moet je het volgende vooral niet doen.(spoiler vrij hoor)

    [​IMG]

    Of gooi ik nu olie op het vuur :+
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2018
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor zover ik weet is het mogelijk om te Backtracken, trophies zijn wat dat betreft niet echt te missen.

    Pionier zijn is met een game als dit wat dat betreft ook wel een leuke ervaring. Er is nog niks online te vinden gemakkelijk zonder risico op gigantische spoilers. Betekent dat ik soms zelf even een tijdje aan het klooien ben om ergens (bij) te komen om daarna erachter te komen dat ik later terug moet komen naar het gebied. Wat dat betreft is de game precies goed qua formaat en indeling voor mensen zoals ik die overal willen kijken.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Nice. Besteld. Toch 6 uur volgehouden
     
    Daz, Maddmonkey en Nightbringer vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Camera sway ook op de helft gezet; was op max idd irritant.

    Maar dat eerste gevecht tegen the stranger. Geniaal en helemaal op en top God of War! _O_
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wow zo mooi om te zien, had van de week al gelezen dat hij een reactie filmpje had gemaakt, maar dit is wel echt tof hoor.
    5 jaar lang werk zo mooi beloond te zien worden met zulke prachtige cijfers.

    Ik gun het Cory absoluut.

    Vanavond als de kinderen op bed liggen mag ik er mee aan de slag, zeer benieuwd naar dit meesterstuk.
     
    Servantes en Rienbu vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    1 minuut in dat filmpje en ik wist genoeg: Die gast is baas en ik moet een keer die game spelen. Als je dit soort emoties toont en schijt hebt aan bijvoorbeeld de beeldkwaliteit van je filmpje, dan is dat echt.

    Een mens in zijn beste vorm, die iets voor ogen had en gehaald heeft waar hij van tevoren nooit van had durven dromen. Verdomme man, dit is zoveel puurder dan games die elk jaar terugkeren en mensen die een promo praatje houden. Weinig woorden voor deze man, een ''echte baas.'' _O_
     
    tim91 en Rienbu vinden dit leuk.
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vrouwtje gaat hem zo voor me ophalen bij de Gamemania. Maar kan ook pas in de avond spelen.
    Het wachten is bijna voorbij :9
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik ga zo beginnen.. effe wachten tot mijn wijf terug is en ff stickie doen. Maaaaaan ik heb zin
     
    tim91, Smok3y, Cyrax en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Poeh, hard is zeer zeker geen kattenpis. Het lijkt meer een soort resource management game te worden, waarbij je goed op o.a. de rage meter moet letten. Wanneer je vooral lekker wilt rammen is normal als moeilijkheidsgraad ook al prima volgens mij.

    Gisteren vloog ineens een draugr in de fik. Kwam dat door de vuurbal gasten? Je zou zeggen van wel, maar het is mij maar 1 keer gebeurd. Vandaar.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Pfff, ga 'm ook wel vanmiddag halen ofzo. Eerst genieten van het lekkere weer. Moet echt Youtube vermijden merk ik al want ik open de site en zie gelijk bij 'recommended videos' allerlei God of War thumbnails staan waar je niet blij van wordt. Tip van mij dus, haha. Iedereen veel speelplezier toegewenst!
     
    tim91 en Rienbu vinden dit leuk.
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb gelukkig alle spoilers kunnen ontwijken heb alleen de E32016 trialer gezien dat Cory speelt op de achtergrond.

    @Zifnap

    Ga ook starten op hard.. heb wel effe zin om mijn tanden in de game te zetten. Het mag van mij wel lekker uitdagend zijn dus kom maar op met de hard mode

    @Servantes

    Ja mooi filmpje he!! Zo'n ontzettend toffe gozer die Cory. Was cool dat hij even langs kwam in de Preview thread op Era. Gast is heel down to earth.. geen greintje ego en enorm veel humor.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2018
    Mallakai vindt dit leuk.
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ God, wat zou ik dat graag thuis een keer willen zeggen. Gewoon, straight in her face. Ik wilde het gisteren doen. Zeggen dat GoW morgen kwam en dat het me geen moer kan schelen, maar ik ga gamen en ze kan maar beter zorgen dat het bier koud staat. Echt, ik wilde het gaan zeggen. Maar het kwam er niet van want ik moest strijken en daarna gingen we naar de Intratuin om plantjes voor de tuin te halen. Vanavond wordt het ook niet gamen, want we moeten naar de zwangerschapsgym.
     
    Cyndris, WorkingTitle, Santino en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hahaha i feel for you bro!!
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :'-(:lol::lol:

    Herkenbaar dit.
     
    Rienbu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina