1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Jullie moeten wat meer voor jullie zelf opkomen mannen :p
    Maargoed, jullie hebben dan ook kinderen dus dat gaat altijd voor natuurljk. Bij mij thuis ben ik het kind ;)
     
    WorkingTitle, Smok3y en Mallakai vinden dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Er is een app ofzo waarmee je woorden als gow en kratos toe kan voegen en dan komen video's niet te voorschijn.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha, ik heb daar echt geen last van, ik heb aangegeven dat God of War uitkomt en dat ik het weekend in de avond en zondag graag wilt gebruiken voor die game.
    Moet er niet aan denken om ergens toestemming voor te vragen .
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  4. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Vanochtend zo'n pak weg anderhalf uur gespeeld, wat even brute game zeg. Nu even pauze en vanavond weer verder want de zon is nu te fel.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was.
    dat ik alles was wat jij was, en jij was dan wie ik was
     
    Servantes, Rampage en Rienbu vinden dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En dan te bedenken dat er nog een moeilijkheidsgraad boven is :+

    Begin van de game is overigens lastiger dan later. Met meer skills en betere stats gaat de combat je beter af dan in de eerste paar uurtjes.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh you.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lol!!
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoe is de repetitiviteit van de game? dan bedoel ik de combat, verveelt dit na verloop van tijd of blijft dit na uren nog altijd een top iets.
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dit zijn echt van die games waarvoor ik een PS4 wil aanschaffen. Ben al een tijdje aan het twijfelen om er een PS4 bij te nemen. Ik heb een XBOX One, maar de exclusieve titels die voor de PS4 worden uitgebracht zijn echt gruwelijk. XBOX is echt matig in dat opzicht. Probleem is dat al mijn vrienden op XBOX zitten en om nou beide consoles in huis te hebben vind ik ook weer zo overdreven eigenlijk. Dillema's. :whistle:
     
  11. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Niet zeuren, gewoon halen.
     
    Santino, Zifnap en Daz vinden dit leuk.
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Voordeel van als je 'm haalt is dat je van je dillema af bent..
     
    WorkingTitle, Santino en Smok3y vinden dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Geen moment verveeld. Combat in het begin is het saaist. Combat is niet ontzettend uitgebreid, maar wel verfijnd. Veel van die verfijning zit verstopt achter skills en runic attacks. Verder wil ik er niet teveel over kwijt, maar de game is volledig ingesteld op ontwikkelen en vanaf 'nul' beginnen tov de vorige games en dat is in de combat het beste terug te zien.

    Combat wordt wel hier en daar wel een stuk makkelijker, maar ik ben nu nog steeds voldoende dood aan het gaan in lastige gevechten. Gelukkig ben ik niet verder gegaan op God of War difficulty. Dat is echt een beetje té voor mijn doen. Camera speelt hier ook wel een rol in. Kleine fov en erg dicht op Kratos. Ik ben vaak wel blij met een bossfight omdat ik dan niet constant op hoef te letten dat er niks in mijn rug zit :+

    Edit: Ik haat wolven :mad:
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2018
    Zifnap en Mallakai vinden dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Volgens mij spelen er hier behoorlijk veel mensen op meerdere platformen. :D
     
    WorkingTitle en Santino vinden dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tja, ik heb hetzelfde maar hier komt toch echt wel een PS4 Pro voor de Exclusives. Ik vind games als Horizon, God of War, Spiderman etc. echt geweldig. Gewoon lekker free-roamen. Dat is echt iets wat XBOX niet voor elkaar krijgt. Shooters e.d zijn meestal multi-platform .. dus dan maakt het niet uit. Vermoed echter wel dat Sony meer exclusieve games gaat ontwikkelen in de toekomst en die wil ik graag spelen.

    Nu is het alleen nog de vraag waar er een witte PS4 Pro op voorraad is ... is verdomme nog erger dan de Nintendo Switch voorraad perikelen
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Same here. Begrijp me niet verkeerd, de One S is een heerlijke console. Ik speel veelal online op de One en die gamerspass vind ik heerlijk. Straks State of Decay 2, love it. Maar de MS heeft gewoon praktisch geen interessante exclusives die ik moet spelen. Ik heb niets met Halo of Forza, dus dan ben je redelijk snel klaar. Ik hou ontzettend van SP games, gewoon lekker old skool in mijn eentje je verliezen in een wereld. Of dat nou als Spiderman is of als Kratos, ik hou ervan.

    Sony heeft dat gewoon goed voor elkaar. Nee, ze hebben niet de sterkste console meer (dat hadden ze eerst ook altijd, de PS3 was krachtiger dan de 360, de PS4 was krachtiger dan de gewone One), maar je ziet dat het geen zak uitmaakt. Het gaat om de games, en waar je ook fan van bent, niemand kan ontkennen dat Sony gewoon de bomb is op dat gebied. Gelukkig ben ik niet zo fangevoelig en ben ik bovenal een gamer. Dus wil ik gamen en heb ik het geluk dat ik van alle platformen kan genieten en dat doe ik dan ook.

    GoW is een game die ik MOET spelen, ik kan dat niet aan me voorbij laten gaan.

    Rampage, die witte is echt moeilijk te vinden he? Maar ik zeg je eerlijk, als ik had geweten dat de GoW PS4 voor 429,00 verkocht zou worden, had ik die witte vorige week niet gehaald. Je krijgt bij die bundel ook de fysieke versie en ik dacht dat het weer een digitale versie was.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, die witte is lastig. Ik wil ook gewoon een witte. Had hem besteld op een site (glad geen idee welke?) maar die hadden lever problemen. Ach, geeft ook niks. Apparaat komt er echt wel. Can't wait man. Zin in!

    @Maddmonkey ... zullen we daar dan Destiny 2 op gaan spelen? Exclusives enzo!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Anders neem je de mijne over voor € 450 (is een weekie oud, dus je krijg van mij de bon er ook nog bij, zo ben ik) met GoW erbij en dan haal ik die speciale editie :) Nee? :+
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    450? Inclusief God of War?
    Verzendkosten voor jou dan.

    Ik ben gewoon echt 100% focust op een witte. Moet geen zwarte.
    Staat mooier naast de One X.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Halen dan? is toch leuker? Doen we een biertje erbij ;)
     
    Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina