1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb geen PS+ en hoef het ook niet. Beetje teveel van het goede voor een console die ik enkel voor de exclusives gebruik.

    Daarnaast weet je wel hoe ik over Destiny denk inmiddels :+

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Rampage vindt dit leuk.
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook geen PS+ op de PS4. Same reason
     
    Rampage en Maddmonkey vinden dit leuk.
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Wehkamp is de enige winkel die de witte Pro op dit moment op voorraad heeft. Je betaald wel de volle pond (€400).

    Heb mijn witte Pro eind vorig jaar gekocht bij Amazon.de voor €283 (zo goedkoop is hij daarna nooit meer geworden). Was een tijdelijke aanbieding.
    https://nl.pepper.com/aanbiedingen/playstation-4-pro-voor-eur283-amazonde-54491

    Daarnaast had Intertoys een paar maanden terug een familie en vriendenavond. Hier kon je een zwarte Pro + Fifa 18 Ronaldo edition (kostte toen nieuw €99) voor €350 kopen.
    Gekke prijzen!

    Ik had verwacht dat de Pro onderhand wel een vaste prijsverlaging zou krijgen (ook vanwege de One X, die krachtiger is). Maar nee hoor. Hebben gewoon schijt aan MS blijkbaar...

    Moet wel zeggen dat de witte Pro geen puur witte kleur heeft, hij neigt meer naar grijs. Maar ik kan wel begrijpen waarom sommige mensen de witte willen. Hij ziet er gewoon erg slick uit.
    Had mijn zwarte Pro binnen een week verkocht. Alleen omdat ik een witte wou. :+
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wanneer je verder in het verleden kijkt heeft altijd de populairste console gewonnen en niet de krachtigste. En populair = beste exclusives. De PS2 was ook ongelooflijk populair door zijn geweldige titel library, terwijl het niet de sterkste console was. Graaf verder terug in het verleden en je ziet een trend. Uiteindelijk heb je weinig aan techniek wanneer de praktische applicatie ervan (in dit geval de games) tegenvalt.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    XBOX 360 > PS3.
    PS4 > XBOX ONE
    De Playstation 2 had destijds amper concurrentie. Een populaire naam en een console die zich al bewezen had. Toen de XBOX (dat grote ding) kwam is dat hele console war gezeik pas begonnen. Ach, ik heb ze constant beide gehad. Nu (nog niet nu, maar ... een latere variant op nu) ook weer.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb ze gewoon alle 4.
    PC, Switch, PS4, Xbox One.

    Toch speel ik veruit het meeste op de PS4.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Niet helemaal, daarvoor was die oorlog er ook al. Sega VS Nintendo bijvoorbeeld. Maar dat was allemaal pre Xbox tijdperk. Wat ik bedoel te zeggen is: het is nooit veranderd. Populariteit en (goede) exclusives gaan hand in hand. En die maken of breken een console.

    Vanavond weer GoW. Mijn eerste speelsessie was in ieder geval erg positief. Wel kleine fov zeg. Daar moet ik nog wel aan wennen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280



    Edit:
    Tijdens een livestream voor de lancering van God of War toonde Sony Interactive Entertainment een aankomende fotomodus.
    In de fotomodus kan je Kratos en Atreus allerlei hilarische expressies geven. Zo kan je onder andere Kratos een duckface geven of Atreus zijn tong laten uitsteken.

    Naast de humoristische kant van de fotomodus kan je ook allerlei vette composities maken. Zo kunnen spelers met filters of saturatie spelen. Bepaalde personages kunnen ook uit een shot worden verwijderd. Atreus hoeft dus niet niet in beeld te zijn als de speler dat niet wilt.
     
    Mallakai en Maddmonkey vinden dit leuk.
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt als een bus slagroom. Hij is niet geheel wit, juist daarom vind ik hem misschien nog wel mooier dan het pure wit.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Deze game man. Net een begin gemaakt maar hard is pittig hard ook lol.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tip voor hard of gow difficulty is letten op crowd control. Atreus upgraden heeft de grootste impact op de combat, maar ook bepaalde skills die stunnen zijn ontzettend goed.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  12. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik ben nu bij de eerste boss en speel de game op hard, maar damm die is al behoorlijk pittig. Maar dat vind ik wel cool. En deze game is trouwens echt super vet gewoon. Dit kan voor mij nog wel eens de game van het jaar worden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb pas een half uurtje gespeeld, maar moest daarna met vrouwtje boodschappen doen.

    Seriously!!!
    [​IMG]

    Maar bij de eerste enemy encounter (op hard) ben ik meteen dood gegaan. Zag toen nog niet wat blocken was etc etc.

    2e encounter ging in één keer goed (ja ik weet dat het slechts lvl2 enemies zijn, maar ik voelde me wel even een baas :cool: ). Straks even verder spelen. Lees veel dingen over de 1e baas; dat het gevecht schijnbaar geniaal is, ook vanwege de camera ... geen fuck wat jullie bedoelen. Maar ik ga er vanavond zelf achterkomen :9

    Spelen jullie trouwens op resolution of performance mode ? Zie zelf geen verschil op mijn 1080p tv.
     
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Resolution is voor 4K tv en performance is meer fps. Dus in jou geval zou ik voor de 2e kiezen
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nou me Norse God Editie is ook binnen gelukkig bij de buren afgeleverd.
    Ben benieuwd hoe die is na al die verhalen hier en de reviews.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het begin wel een beetje tegenvallen.
    Vanaf wanneer word het de beste game op de PS4?

    Die dude die op je deur klopt en je vervolgens 5x achter elkaar dood moet slaan vond ik erg vermoeiend. Had liever meteen die bijl door z'n hersenpan gejast... Is dit die epische boss van het begin? Lol
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ken je God of war alleen op die witte ps4 spelen ofso. De tering
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Speel nou maar lekker verder Miep. Je bent nog niet eens de proloog uit :+

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Killamonkey, NuclearGoat en Smok3y vinden dit leuk.
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik heb de disc even in de console gestopt en er weer uitgehaald, maar voelde niet heel bijzonder. Ik had meer vewacht van de beste game op de PS4 :)

    Volgens mij krijg je met resolution het mooiste resultaat op een 4K televisie.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2018
    WorkingTitle en Makkabeer vinden dit leuk.
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb me anders prima vermaakt met dat gevecht.
     

Deel Deze Pagina