1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo Sport

Discussie in 'Games' gestart door SPELVERZIEKER, 16 sep 2017.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is dit een leuke racer en goed te doen met controller? Als dit zo een race game is wat ik nu mis op pc, dan gaat er zeker weer een PS4 komen. Heb altijd de vroegere forza's leuk gevonden, helaas is forza 7 niet meer wat het was..
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, puur als racegame vind ik het niet persoonlijk niet heel leuk om te doen. Dan is Driveclub de veel betere game, met fijner voelende handling en meer spanning qua tegenstanders.

    Als 'sim' en als 'ode aan de automotor sport' is dit (GT) wellicht interessant, en komt regelmatig gratis nieuwe content voor uit, maar het is allemaal wat 'sterieltjes'.

    Wel prima te doen met controller trouwens.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben je van plan om online te gaan racen of voornamelijk offline.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Driveclub heb ik destijds ook veel gespeeld, en recent nog eens gespeeld bij een vriend, maar de besturing voelt daar nu erg speels aan in vergelijking met een forza bijvoorbeeld.

    Voornamelijk offline
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nu deal of the week btw
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je hem voor €20-€25 kunt halen zou ik het zeker doen maar veel meer is het puur voor offline niet waard. Er zit wat leuke SP content in maar het is wel wat beperkt allemaal
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Sony zou sowieso toch de prijzen van veel Sony exclusives laten zaken? In de USA al doorgevoerd. Jammer dat ze voor GT Sport er dan zogenaamd een 'deal of the week' van maken, want het is gewoon de nieuwe vaste prijs.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Had ik gezien inderdaad, geen verkeerde prijs.

    29 euro nu dus. Maar het multiplayer aspect is beter zeg je? Als dat goed in elkaar zit vind ik het ook wel eens leuk om af en toe multiplayer te doen.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Niet perse beter maar het draait vooral om de MP in deze game dus daar kun je gewoon meer uren uithalen vergeleken met de SP. Ben zelf ook geen online racer maar heb mij er een best aantal uur toch prima mee vermaakt
     
  10. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zou voor sim project cars 2 halen
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nee sim moet ik al helemaal niet hebben voor casual controller racen
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vond de demo voor Project Cars niet echt veel moeilijker of meer 'sim' dan GT Sport of Dirt Rally ofzo. Speelde eigenlijk wel prima, met controller.

    Ik heb wel klachten gehoord dat sommige auto's niet goed bestuurbaar waren met de controller, en je dan dus stuurtje nodig hebt, maar in die demo was daar dus niets van te merken. Maybe hadden ze de juiste auto's uitgekozen.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dirt Rally is toch wel even een paar keer moeilijker / meer sim dan GT sport in mijn optiek. Zelfs 1e worden op de makkelijkste stand was in het begin zwaar aanpoten
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Klopt, al scheelt het bij Dirt Rally ook wel flink met welke auto je begint, en of de instellingen standaard goed staan ingesteld of niet.

    Vind ik trouwens nog steeds lastig/kut dat je dan soms eerst eindeloos zit te pielen met differential en brake-balance en meer van dat soort onzin, voordat het een beetje ok aanvoelt.

    Probeerde alleen maar aan te geven dat ik PC2 best ok aan vond voelen, na alle wilde verhalen dat het een echte sim was. Ik vind het qua gevoel misschien wel dichter bij Forza liggen dan GT.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nieuwe update is live, maar valt qua content nogal tegen"1 nieuwe auto, 2 nieuwe variaties op Dragon's Tale track (ofzo), Hawaii als 'scene', en verder eigenlijk niets...
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Met een truukje kan je tegen 2 ghosts (van jezelf) rijden in Time Trial. Voor de VR mode, waar het qua racen behelpen is, is dit nog wel weer leuk. Het geeft het TT'en een extra tintje. Niet totaal realistisch maar beter dan niets.

     
    RemcoM vindt dit leuk.
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Circuit de la Sarthe komt eindelijk in de mei update!!
     
    inoway en RemcoM vinden dit leuk.
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dan zal er ook vast wel weer een echte 24h race aankomen :+
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zo te zien is de update er al!! NAAAAIS :D
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Patch 1.19 is nu beschikbaar in Gran Turismo Sport en introduceert Sarthe, het officiële circuit van de mythische 24 uur van Le Mans. Naast de nieuwe baan voegt de update ook negen nieuwe auto's toe, waaronder de 1989-winnaar van Le Mans, Suaber Mercedes C9:

    - Fiat 500 F '68
    - Jaguar XJR-9 '88
    - Lamborghini Miura P400 Bertone Prototype CN.0706 '67
    - Sauber Mercedes C9 '89
    - Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR '96
    - Nissan R92CP '92
    - Renault Sport Megane Trophy '11
    - Renault Sport Clio R.S. 220 EDC Trophy '16
    - Subaru BRZ S '15

    De update voegt daarnaast drie nieuwe gebeurtenissen toe: de Lamborghini Cup, Hatchback World Championship en Group 4 Cup.
     

Deel Deze Pagina