Alle DLC? Alleen Frozen Wildlands? Horizon is in ieder geval een beetje als Assassins Creed, dacht ik. You are not ready.. Had een Tweet verzonden naar MediaMarkt en CoolBlue. GameMania haakte daar ineens op in en stuurde dat ze een witte Pro op voorraad hadden. Dit was ook inclusief de game. Tja, toen wist ik het wel! Anyway, WaldiniNL ... Heb nog geen PS+, even uitzoeken wat daar de voordelen van zijn
Het voelde gisteren bij het opstarten weer als thuiskomen in ieder geval. Wat ziet deze game er prachtig uit in 1080p overigens ... (ja, game monitor, ik schaam me). Dat eerste gevecht; wauw. De wanhoop bij Kratos (hoe dan!? Jij was de fucking badass gek. Sta op en doe wat!) ... oef. Denk 3 uur lang met een dikke leuter gezeten. Dan dat gevecht met die trol. Jezus. "Huh? Maar in die reveal stream zat hier toch een trol? Nouja, zal wel ... jezus wat een mo *HOLY FUCK TITS WAAR KOM JIJ VANDAAN!? BLIJF GODVERDOMME VAN M'N BAMBI AF SMERIGE HOMO"
Over die supersampling heb ik nog een vraag. Die optie staat bij mij uit in de PS4 dashboard, maar wanneer je bij GoW kiest voor de kwaliteit modus gaat deze dan nog steeds super samplen?
Uitgespeeld Bijna alles klopte aan deze game. Wat ik persoonlijk jammer vond, was Spoiler: eind spoilers hoe de game zo los omging met de mythologie. Baldur was letterlijk de god van licht en wijsheid die bekend stond om zijn goede humeur niks van terug te zien. Ook het verhaal van Loki is maar sporadisch accuraat. Maargoed, afgezien van dit kleine puntje heb ik echt ontzettend genoten van de game. Voor het eerst in jaren weer eens zo in de ban geweest van een game. Kom maar op met deel 2 en 3
Game al uitgespeeld? Zo ja heb je dan ook Spoiler de geheime cutscene gevonden? Ik ben daardoor gelijk hyped voor het volgende deel
Sommige van de fights aan het "begin" gaan echt nergens over op Give Me A Challenge. Ik heb meerdere Dark Souls games uitgespeeld, maar dit is gewoon moeilijker dan de normale groepsencounters in die games.
Ik speel ook op give me a challenge en BOY.....op sommige momenten is het wel even zweten ja. Midgaard was easy op hard. Maar Alfheim was best pittig. Kut vijanden. En ze kennen geen mercy, komen met 4-5 man tegelijk op je af. Uiteindelijk met veel struggles toch die missies gehaald. Ik weiger op normal te spelen. Want deze game is ook niet normal BOY. Fucking sick eerder! De bazen vind ik (tot mijn grote verbazing) wel een stuk makkelijker dan de normale enemy encounters. Geen idee of dat een minpunt is. Stoor me er niet aan. Maar viel me wel op.
Wordt deze game iedere dag geupdate? Iedere keer als ik de game wil spelen wordt er weer een nieuwe update geinstalleerd.
Iemand tips hoe je de Spoiler Valkyries moet verslaan ? Welke armor gebruiken jullie ? Die bitches zijn echt abnormaal moeilijk op hard.