Behoorlijk eind opgeschoten, wel een paar keer doodgegaan, o.a. omdat ik in een gevecht belandde waarbij ik van mijn paard gegooid werd.
Capon quest gehad, die was erg tof. Daarna:
Onderzoek naar een bloedige overal, waarbij Mensen en Dieren waren gedood. Damn, die shit was goed. Nu door de loot tijdens die missie een dik zwaard kunnen kopen, maar de slagkracht is minder gemaakt omdat ik nog niet sterk genoeg ben. Wel ontdekt dat je steeds slechter gaat vechten als je veel loot bij je hebt. Deze game is zo ontzettend goed in dat soort dingen. Verhaal ook erg sterk, heb een date over een paar dagen en ik moet nog bij de kerk missie komen dat je daar in dienst gaat. Ik ben heel benieuwd hoe zich dat gaat afspelen.
Bossen zijn echt een verademing, die zijn zelden zo goed in een game. De bossen zijn ook echte bossen, wat echt een avontuurlijk gevoel geeft, helemaal op een 4K scherm. Laadtijden mogen nog wel beter, paar bugs en glitches gezien, maar verder niet zo heel ernstig.
Die Capon quest is wel vet, heb zijn ontvoerders gedood, zat een Cuman bij en de armor gejat. Inmiddels ook al een moord gepleegd, maar dat heeft niemand gezien.
1 grote avontuurlijke RPG deze game, tof tot in het kleinste detail zowat. Wel een heilige tip nog om je loot wel te laten repareren voor je het verkoopt, dan heb je een beter idee hoeveel je er voor kan vangen. De afschrijf waarde is enorm, maar de reparatie kost doorgaans niet zoveel. Heb nog een paar honderd munten, nadat ik voor 1530 munten een dik zwaard kocht. Redelijke armor nu, maar ik krijg straks denk ik weer een aardige betaling omdat ik op het punt sta een moordonderzoek in te leveren bij mijn baas.
9/10 zeker, 10/10 als de game niet zoveel technische fouten bevatte.