1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zojuist is PES 2019 aangekondigd met een releasedatum van 30-08-2018. Een stukje eerder dan ooit eigenlijk. Zoals bekend is men de licenties voor de Cl en EL kwijtgeraakt. Men belooft daarvoor een `groot` aantal nieuwe licenties. De komende tijd zullen daarover meer details vrijkomen.

    Hieronder de link met alle feiten die tot nu toe bekend zijn.

    https://www.konami.com/wepes/2019/eu/en/

    Trailer:
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ge-preordered zojuist !

    de standaard digitale versie via de ps store voor 59 euro

    fijn 4k hdr op mijn ps4 pro en mijn 4k oled hdr tv!
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik wacht wel even tot de release. Heb elk jaar de game wel gekocht, maar iets weerhoud me er van op dit moment. Zonder nu ook nog de CL rechten wil ik eerst maar is kijken welke licensies ze hebben. Anders maar een jaar overslaan met een voetbal game ook geen ramp.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik wacht misschien zelfs tot kerst. PES is rond kerst altijd in de aanbieding voor €25-€30 in de PS Store.
    En ik vind PES 2018 een prima game. Dus als er geen grote vernieuwingen zijn, wacht ik wel even.

    Ik heb PES 2016 ook gespeeld tot de release van PES 2018.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Sowieso eerst weer de demo afwachten, en dan beslis ik wel of het een dag 1 aankoop wordt, of idd voor 25 euro ofzo 1-2 maanden na de release.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als de gameplay, controls en 21 : 9 support maar weer een stap voorwaarts is, dan denk ik dat ik hem toch wel weer snel in huis zal hebben.
    2018 smaakt tenminste naar meer, maar laat op sommige punten helaas steekjes vallen.
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik speel pes 2018 iedere dag online met vrienden of mijn neefje (1 vs 1, 2 vs 1 of 2 vs 2) en het blijft geweldig.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Top man
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ja. dank je.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903


    7 competities dus. Uiteindelijk komen er nog 2 bij, maar hoe zit het dan met bijvoorbeeld de Eredivisie? De Italiaanse competitie (zonder Juventus) en de Spaanse (zonder Real Madrid) hadden ze verder toch ook? Ik ben een beetje bang dat het vervangende competities zijn en dat er dus 9 competities zijn, maar geen enkele grote competitie meer.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    @Dyonko
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Kun je nog beter alle licenties helemaal overboord gooien en fictieve teams maken, die dan wel zo uitgebalanceerd zijn dat het de gameplay en speelbaarheid van de game ten goede komt...
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nog 2 nou dan hoop wel de eredivisie dan.
     
  14. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Er staat wel: NEW leagues. De competities, zoals de Eredivisie, zitten er al in dus die hoeven ze toch niet aan te kondigen? Nu PES 2018 aan het spelen, inclusief option file, en moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Net zoals Battlefield V?
    "Takes place in a NEW genre" ...

    WW2.
     
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Dat kan zijn maar het lijkt me stug dat je als Konami zijnde 9 nieuwe leagues gaat aankondigen en die dan in plaats zijn van die ze al hebben.

    Bhatti zei dat ze 1 stap terug moésten doen, verlies UEFA licentie, om twee stappen vooruit te zetten. Dat doe je niet met alleen bovenstaande leagues en de twee ándere. Ik maak gebruik van een Option File dus mij is het om het even maar als FIFA de Champions League licentie heeft, waarschijnlijk wel (evert ten napel), dan moeten ze toch met meer komen in plaats van minder.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat lijkt mijn ook stug, maar ze hadden beter kunnen zeggen deze league's hadden we en deze 9 komen er extra bij. Iets van in die trent. We kunnen er wel vanuit gaan dat het gewoom de competities zijn die er al waren plus 9 nieuwe. Anders slaat het nergens op natuurlijk.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    [​IMG]

    Dit zijn dus de nieuwe.
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Is er al bevestigt dat de eredivisie er ook nog in zit? Ik vind fake namen altijd wel afbreuk doen aan de ervaring.. uiterlijke gelijienissen hoeven van mij dan niet zo nodig. zo'n option file is zeker pc only ?
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Option file is er ook voor de ps4. En denk dat de ere divisie er gewoon inzit. Zoals het waarschijnlijk is gaat het de leagues wezen die ze al hadden plus deze 9 nieuwe.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina