1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat geintje hebben ze natuurlijk al geflikt van D1 naar D2. En ik verwacht ook zeker dat ze het weer gaan proberen, ik vraag mij alleen wel af in hoeverre het zal werken of misschien zelfs wel in hun eigen gezicht ontploft.
    Want laten we wel zijn, tot nu toe met D2 zijn ze meerdere malen gepakt op hun leugens en andere BS en beginnen mensen de situatie meer dan zat te worden.

    En deze DLC is ook weer een goed voorbeeld hiervan, in minder dan een uur (inclusief grind momentje) heb ik de story uit kunnen spelen en het is weer een grote rehash van assets, wapens e.d.. Maar gelukkig is er wel weer een extra gok element toegevoegd aan eververse met prismatic matrix.

    Als je niet de season pass al heb dan zijn deze twee dlc packs het geld absoluut niet waard. En voor mij laat dit wederom zien dan Bungie compleet schijt heeft aan zijn consumenten.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Hij zit nu te grinden als een malle zie ik :). No more Fortnite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes::rolleyes:
     
    CrazY vindt dit leuk.
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Gelukkig had ik de seasonpass niet gekocht want zag de bui al een beetje hangen,al had ik gehoopt van niet.

    Ik hoop dat het toch goed gaat komen want vindt de setting wel heel leuk.

    Verstuurd met Tapatalk
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Excuses van Josh Hamrick

     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vrees dat het veel te laat is. 8)
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Komt ie lekker op tijd mee

    Verstuurd met Tapatalk
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dit weekend maar even de dlc proberen en mocht het me niet bevallen ga ik in september wel weer een poging wagen.
     
    Remo NL vindt dit leuk.
  9. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Toch maar weer even opgestart. De buffs bevallen me wel. Graviton Lance is echt een beest nu!
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Met D1 vers in mijn geheugen had ik niet de seaon pass van D2 gekocht op release, en als ik ergens geen spijt van heb.:+

    Blij dat ik me heb in kunnen houden, hoe goed de hype-filmpjes ook altijd zijn van Destiny.


    En mbt D3; Bungo heeft écht een probleem, dat is overduidelijk. Geen capabel writing team, geen capabel content creator team.
    Ze zullen wel weer met mooie hype-filmpjes komen, maar ik wacht echt af. Geen D3 day one voor mij.
    (al blijf je altijd hopen dat ze hun lesje na 2 keer wel geleerd hebben....)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wtf is heb alles van 335 maar hij zegt ik ben 295 light. Is dat normaal?
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dit soort excuses neem ik altijd met een enorme korrel zout. Na alle b.s. die uit het kamp van Bungie is gekomen heeft dit totaal geen waarde meer omdat ontkennen (of zwijgen) dat ze de boel verziekt hebben toch geen zin meer heeft. Een excuus als deze had (voor mij althans) wat betekent als het een maand na de release van de game kwam toen de eerste leugens van Bungie uit kwamen.
    En uiteindelijk is dit excuus ook weer dezelfde onzin die we al eerder hebben gezien 'het wordt beter.... .......'

    Overigens geld dit ook min of meer voor andere ontwikkelaars/uitgevers.. EA, Warner Brothers, e.d.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bij Bungie heb je het Live team (die de game na release draaiende houd) en het ontwikkel team (die de basis creëert). Het Live team kon de "bende" in D1 ook op gaan lossen. Gebeurd nu weer.

    Heel ondankbaar werk. Het is allemaal een stap in de juiste richting... maar dit had al vanaf september 2017 in de game zelf moeten zitten.

    Het aanschaffen van de DLC lukt me ook gewoon niet. D2 is een vreselijke teleurstelling helaas ... wie weet wat er in september nog komt/verbeterd word. Vrees dat het alleen voor mij te laat komt.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415









    Helaas weinig gloeiende reviews. Check vooral de Skill Up review met een aantal interessante gedachten over de ontwikkeling van Destiny 2.
     
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Het is hier ook net Reddit. Vind de DLC leuk. Exotic buffs incl. catalysts en Masterwork grind is fun. De modifiers op de strikes maken ze lastig en na een aardige grind voor de Sleeper sloopt dat ding alles. Erg leuk om te merken dat er weer wat OP is.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heeft niets met Reddit te make. Hoe salty het daar ook is ... ze hebben gelijk ;)
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Klopt, als jij van deze game wel geniet moet je dat zeker ook niet voor een ander laten. Verschillende mensen, verschillende smaken.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Probleem is dat D1 (Y3, Rise of Iron) dit allemaal en veel meer al in de game had zitten.
    Er is gewoon ontzettend veel shit uit D2 gehaald die Destiny 1 gewoon erg leuk maakte.

    Het helpt btw ook niet echt mee als je DLC maakt en daarin dan weer 50% oude Exotics gaat gooien.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De enige game waarin ik dit leuk vond was Borderlands I. Die game was solo leuk om te spelen, co op nog beter. Ik gaf echt totaal niet om herhaling van wapens in deze game.

    D2 hebben ze gewoon veel te veel geprutst en gelogen. Ondanks dat ik de game kan spelen wanneer ik wil, voel ik echt nog totaal niet de behoefte of drang om hem weer op te pakken.

    Is D1 nog live? Misschien daar eens alles weer oppakken. Die TTK dungeon aan het einde, dat je dat diepe donkere gat in moet springen. Dat was goed design Bungie, waarom niet in D2?
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het probleem van Destiny 2 zat hem niet in het ontwerp van de strikes, daar was echt niets mis mee.
    Het probleem zat hem in de her-speelbaarheid van bepaalde (cruciale) elementen.

    Strikes, 1x doen, geen boeiende loot.
    D1 : Grinden voor dat wapen met die roll ...
    Nightfall, 1x doen, geen boeiende loot.
    D1 : Grinden voor die ene ontbrekende Exotic / wapen met die ene roll.
    Geen gear om echt voor te grinden.
    D1: Raid Specific Gear (zie Vault of Glass, Wrath of the Machine).
    Geen random roll(s) op je gear.
    Wapens in D2 hebben "fixed" rolls, helaas. Levert geen spannende encounters op.
    4v4 PvP
    D1: 6v6, dat zorgde voor chaos. 4v4 is vreselijk.

    Warmind zet een stap in de goede richting en ik vermoed dat in september alles weer is zoals het hoort te zijn ... wie weet schaf ik die Expansion I wel aan ... mis het wereldje van Destiny.
     

Deel Deze Pagina