1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik moest vandaag ook werken
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gast niemand gamed met dit weer
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben ook geen zonaanbidder, al helemaal niet in Nederland, dus ik game af en toe wel even. ;)

    Gisteren verder gegaan met de main quest:
    Vier van die gasten die Timmy moesten hebben. Heb er twee gedood, 1 daarvan bloedde dood op de weg nadat die op de vlucht sloeg. De ander had ik wel snel neer. Nog 2 over, probeer ze een knock out te geven, is 1x gelukt, maar ging dood bij de laatste. Ik ga denk ik even achter ze aan lopen, want zwaardvechten lukt me nog steeds niet goed.

    Overigens de bandietenleider ten oosten van Rattay niet kunnen doden, niet 1 neer kunnen krijgen van dat groepje. Ook daar moet ik nog even iets op verzinnen. Dikke armor helpt wel, maar zou graag eens een companion willen om mee op pad te gaan. Een schildknaap die goed is in boogschieten en die ik instructies kan geven, een soort van Robin Hood Ivanhoe.

    Het blijft een topgame, die ik ook echt uit wil spelen. Wereld is echt tof om in rond te rijden op paard. Straks denk ik dus ook maar even wat schatkaarten kopen. Ik zal wel even in Rattay beginnen.
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Als je ze eerst van een afstand raakt met je boog maak je veel meer kans om ze te verslaan.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Boogschieten kan ik al helemaal niet. Ik kan in ieder geval niet verder met de MQ:
    Timmy is dood en ik moet volgens de MQ waar ik mee bezig ben met hem praten. Er is ook geen quest marker voor het kamp waar die bandieten zitten die Timmy moesten hebben. Ik zit dus vast in de game helaas. =(

    Dat eerste groepje wat achter Timmy aanging heb ik kunnen doden op 1 na, die met de zwarte hood op. Daarna werd het lastiger. Sneaken is zeker een optie in de game, met name voor sterkere vijanden.De leider van het oorspronkelijke Timmy groepje is wel dood.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Meestal begin je een gevecht met een afstandschot vanuit verborgen positie. Kun je niet iemand raken die minder bescherming draagt?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698

    :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Blijft een interessante game.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zeker weten.

    Wat ik trouwens echt stomverbaasd over was: Ik had al tal van perks vrijgespeeld, maar je moet ze nog wel activeren. 8)
    Geen wonder dat ik zoveel gevechten verloor. :+ Kan aardig wat points besteden nu. 7 tot 10 ongeveer. :lol:
     
    donfatos vindt dit leuk.
  10. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat moet ik ook nog doen dan denk ik :lol:

    Maar ga m'n karakter niet zo maximizen (filmpje). Ben bang dat dat de game aardig verkracht.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je zult het nog best moeilijk krijgen tegen groepen. Was een paar dagen geleden schatten aan het jagen, kwam vol in een bandieten kamp terecht, gevecht verloren nadat er 2 op de vlucht sloegen. Niet leuk om dan een save overnieuw te moeten doen.

    O, het is juist best wel realistisch aan deze game dat je super sterk kan worden. Neem bijvoorbeeld de tempeliers van ongeveer 100 jaar ervoor, die werden door training en praktijk op het laatst zo gevreesd dat 1 van hen aanwezig op het slagveld al +100 moraal kon geven. :+ Dus gewoon lekker sterk proberen te worden zou ik doen. ;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben nu bezig met de MQ Baptism of Fire. Volgens mij loop ik echt steeds tegen dezelfde bug aan:
    Iedere keer gaat het begin van de slag prima, ook redelijk tot het punt dat de Cuman Leider neergaat.

    Daarna die kerk bestormen, van de hun gaan de helft neer, van mij ongeveer. Dan komen er versterkingen van hun kant aan, zitten we opgesloten, maar de leider van onze groep roept nog wel op om de poort naar de kerk te rammen en staat ook nog klaar bij de deur.

    Hij wil die scene die daarna komt niet triggeren en dat zorgt ervoor dat ik iedere keer grotere stukken overnieuw kan doen. Ook de versterkingen van de bandits willen niet dood gaan en ze blijven staan alsof er niets aan de hand is.

    Iemand die mij hierbij kan helpen. Word van Google niet veel wijzer. Ondanks dat ik bepaald confrontaties wel win tijdens deze slag, ben ik al 4x doodgegaan.
    Het begint me wel steeds meer op te vallen hoe broken deze game is en hoe beroerd de communicatie van dev is de laatste twee maanden. :'-(:'-(
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    What's up met die framerate en wanneer de speler draait is het enorm wazig. Hoort dit?
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja. De game is spuuglelijk
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Framerate is inderdaad niet zo best, dat ervaar ik zelfs nog op de Xbox One X.

    Jij moet je mond houden als je niets zinnigs te melden hebt. Game ziet er niet lelijk uit, al helemaal niet op een 4K TV.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    /Mod Kan je ook wel even normaal zeggen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2018
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    We zijn weer een stapje verder:
    Nu een save vlak voor Runt. Ik ben alleen gewond, dus echt eerlijke kansen zijn er bijna niet. Met mazzel dit stuk weten te bereiken, maar heb nog geen geschikte manier gevonden om Runt te verslaan. Iemand tips???
     
  18. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Zo ver ben ik nog niet. Ik ben net wezen zuipen met die priester. Ben jij al veel verder?

    Ik had trouwens nog even gecheckt of die video om te levellen mogelijk was, maar dat is inmiddels gepatched.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben al een aardig stuk verder:
    Runt is verslagen. In een hoekje gezet en bleef maar op hem insteken.
    Dat zuipen met die priester is echt een geniaal stukje gameplay. :+
     
    donfatos vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698

Deel Deze Pagina