Infinity War. Damnnnn. Heerlijke actie en de (geforceerde) humor was hier wel weer wat beter. Alleen pijn in de ogen van 3D. Misschien nog een keer in 2D kijken. Spoiler Zou het kunnen zijn dat Thanos nu even lekker is aan het chillen en dat hij in de volgende Avengers de tijd gewoon terug draait en dat alles ongedaan gemaakt wordt? Dit is wel fucked up natuurlijk. Maar dood kunnen ze sowieso niet zijn, komen nog wel wat films aan.
Tickets Solo binnen. Heb al zieke spoiler gelezen maargoed. Gek genoeg naar 2D om 19u 's avonds. Ik vind helemaal mooi.
Zeker. Rogue Nation en Ghost Protocol waren beide top. Veel beter dan wat James Bond heeft gedaan laatste jaren
Geef mij de classic versie met Alan Rickman en Kevin Costner maar. Deze shit ga ik niet eens gratis zien denk ik. Die versie met Rickman ben ik praktisch mee opgegroeid en met name die extended versie is lachen. Zitten echt een aantal goede scenes tussen en het gefluit van die pijlen in de bossen, het geschreeuw van ''Mary'' als ze Robin weer ziet richting het einde van de film. Die shit gaan ze nooit overtreffen met deze uitvoering. Is gewoon een goedkope manier om te cashen. Robin Hood - Prince of Thieves - Extended: Aanrader! Voor mij wel een 8/10 minimaal, ondanks dat Costner en Freeman geen Britten zijn.