Het zou nog een soort alternate universe kunnen zijn gezien ze bij Dice een tijd geleden ook veel #NeverBeTheSame hebben gebruikt als tags
#NeverBeTheSame is van toepassing op getraumatiseerde soldaten. Kan ik best begrijpen als je soldaat bent (geweest) tijdens WO2. Was niet persoonlijk naar jou Zijn nog zat mensen die gokken dat het iets anders is dan WW2... berichtgeving m.b.t Battlefield V laten meer WW2 elementen zien. Nu ook weer
We konden dus wel eens met een officier gaan spelen dus. Je ziet dat aan de Colt 45 die hij draagt. Officieren in die tijd kregen deze bijna standaard mee, hoorde bij de uitrusting. Dat zijn dan weer andere details waar ik op let. Ik ben in elk geval met alles wel tevreden nu. WW 2 als hoofd setting en Vietnam of Modern als DLC en map packs zoals Wake Island of alle drie de maps uit BF 1943 en ik ben echt in staat een pre order te plaatsen.
Hopelijk WO2 en geen hedendaagse troep. Laatste BF was erg goed die daarvoor ook maar vond ik minder. Dus ik juich het alleen maar toe.