Dat was echt bullshit. Iedereen had kritiek op die uitspraak daarover want alle zalen zijn half leeg als mensen reserveren. Gaat niets worden in de box office 7je was het. Overbodig. Voorspelbaar. En WEEEEEEER net als in TFA veel fanservice om te fanservicen. Daarnaast bevat deze film de meest SJW character die je ooit zal zien
Overbodig as fuck. Te veel fanservice wederom. Terend op oude films en nostalgie. Eig te bizar voor woorden dat men anno 2018 films uit de jaren '80 nog steeds willen nabootsen of naar refereren.
Ron Howard is ook gewoon een vreselijke regisseur. Hoe die gast met name Inferno heeft aangepakt is echt schandalig.
Ik snap ook echt 1 ding totaal niet wrm ze dat in de film hebben kunnen doen. Upinsmoke snapt wel wat ik bedoel. Zal t niet in een spoiler zetten mss nog te fresh.
Hoe Dan Brown zijn boeken aanpakt is nog erger imo. Maar goed: Apollo 13 en Rush zijn imo wel hele goede Howard films.
Tsja, nu ze Ford eruit gesloopt hebben, ook omdat hij het zelf wilde volgens mij, moeten ze toch wat. Luke hebben ze al verkracht, Solo lijkt me zelfs gratis nog niets en al helemaal niet met Khaleesi erin. Ik zou die film dan hooguit zien voor het personage Lando. Star Wars is voor mij alleen nog leuk voor de Lego sets.
Gewoon geen iconisch personage door een andere acteur laten spelen, hoe moeilijk kan het zijn. Star Wars franchise is verneukt. Kijk nog liever 100x de prequels dan dat ik ooit nog eens The Last Jedi kijk.
Heel Solo voelt als Carnaval. Iedereen in zijn favoriete Star Wars-outfitje. Ondanks dat de reviews wel happy zijn met hem vind ik zelfs Donald Glover niet overtuigend.
Ja goed voorbeeld dat een iconosch character wel door een ander gespeeld kan worden. Nukem is zelf dom
Ik zat gewoon lekker in die bios hoor. Omdat het Star Wars is leggen we er een enorme lat tegen, maar als dit een hedendaagse sci-fi zou zijn, dan zou iedereen lekker gaan. Geef t een 8.
Gek genoeg heb ik geen enkel moment bedacht van dit is niet Solo of Lando. Ze worden vrij overtuigend neergezet. Wat ook gek genoeg is is dat je er toch wel heengaat, wedden.
Jezus vent ... want ben je toch ook een enorme klapmongool. Kom jongens, we gaan allemaal massaal de film boycotten! Want janken ... want je krijgt je zin niet. Joepie! Dezelfde groep die het op The Last Jedi had gemunt m.b.t de reviews (nouja, reviews?). Ben benieuwd naar de film, hij schijnt vermakelijk te zijn. Hoogstandje hoeft het niet te zijn ... zie het komend weekend wel. @Reckuuza ... ik vond Rogue One wel het nodige toevoegen. Maargoed, heb me ook altijd afgevraagd hoe de Rebels aan de plannen kwamen. Prima film. Toen Solo werd aangekondigd vroeg ik me ook echt af : "waarom Solo?". Ik heb denk ik liever een Darth Maul origin film of een Obi-Wan film (met McGregor). Maargoed, zolang de films succesvol zijn en goed worden ontvangen zal Disney ze blijven maken en gaan wij braaf op première dag zitten