1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vind het eerlijk gezegd wel beetje vreemd dat er vrouwen in deze game rondlopen. Was gewoon 99% man in de oorlog maarja. Kijk dat je het er in stopt omdat je een vrouwelijke gamersbase wil aanspreken prima, maar die onzin dat het historisch accuraat is prikt iedereen natuurlijk wel doorheen hoop ik.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nou het is toch al een alternate universe right, dus t boeit niet
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hoezo? Spring jij niet dagelijks uit je raam om vervolgens zonder enige pijn op je rug te landen (laat staan die glasscherven in je smoel)?
    ... verder vind ik jou wel het type om vliegtuig crashes (althans, een vleugel) op te vangen met je pens. Of ala-Rambo de M60 met één hand af te kunnen schieten ... kom op man!

    /s
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Interessant dat de dingen die jij noemt exact zijn bedoelt om de game ervaring te verbeteren :D En niet om historisch accuraat te zijn, oftewel, precies het punt dat ik probeer te maken. Ik heb er geen problemen mee als je concessies doet om historisch accuraat te zijn, vind het alleen een beetje raar als je dat wel doet en het vervolgens verdedigt met historisch accuraat zijn. Same goes voor de skins (robotische arm ook wtf?, dat ze geen helm dragen, etc. Mij had het vetter geleken als het wat meer semi-realistisch was, nou fuck me right?

    Als je nou alleen als Rus een vrouw kon zijn was het al wat beter.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, het is en blijft een videogame. Is ook niet 'realistisch' dat je door je kop geschoten wordt en 10 seconden later weer respawned en mee mag doen. Boeiuh.

    Ik las al even dat trailer verkeerd beeld geeft, en daadwerkelijke gameplay veel langzamer en realistischer is dan de afgelopen BF delen. Wel beetje jammer dat je niet meer automatisch healed, aangezien ik toch vaak zonder squad enzo speel, en sowieso er vaak slecht gehealed wordt door teamgenoten. Ik lig het liefst ergens verstopt aan de zijkant van een map, en dan snipen.

    Als ik dan niet heal, prima, maar dan liever ook geen kill-cam die mijn positie weggeeft...
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mja ik weet niet of het aan de trailer lag, maar BF1 was bijv. best ingetogen en DICE zat veel met historici om zo een mooie 'hommage' te brengen aan The Great War.
    Bij deze trailer krijg ik niet echt dat gevoel, meer beetje cartoony fast paced arcade actie met vrouwen met robotic armen etc. Alsof ze dat hele idee van respectvol een reis door WWII overboord hebben gegooid.
    Alsof ze een beetje op de Overwacht/Fortnite hype willen meegaan ipv een echte Battlefield te maken.

    Maar hopelijk heb ik t mis uiteraard.
     
    Wahlberg, RaouLioo, Tim en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vind het maar een vreemd sfeertje die hele trailer... Niet WWII waardig in ieder geval. =(
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kijk er echt heel erg naar uit.
    Dit word weer zo'n gekkenhuis om te spelen.
    Dit is na WW1
    [​IMG]

    Voor de mensen die over die arm bitchen.:+
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zouden ze ook steenkolen Engels voor de Rotterdamse soldaten doen?

    Betreft de squad play, ik hoop echt dat dat zo gaat werken want hoevaak ik wel niet heb geroepen om ammo naast iemand en dat niet kreeg.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Cool, maar nu wil ik een plaatje waarop hij de trekker van een gun overhaalt... :p
     
    Servantes vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Rotterdam zo te horen ook in deze game. Werd net over gesproken in het 3FM nieuws.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    @Yi-Long Ze haalt de trekker over met der normale hand.:+

     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Die heb ik ooit digitaal gekocht, kan ik hem dan nu ook gratis spelen? Zou toch gekoppeld moeten zijn aan je profiel?
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, staat er bij mij ook tussen.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Nog steeds de beste Battlefield game op de markt. Less = More! :D
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Fuck nog een week op vakantie in België anders had ik hem vanavond wel aangeslingerd. Was @Yi-Long hier ook niet top van de wereld in? Heb nog weleens tegen/met hem gespeeld of in ieder geval iemand van XBW een soortgelijke naam
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    We hebben een nieuwe Brother In Arms nodig, meh.
     
    Tyrant en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nieuwe Commandos toch.

    Nah voor realisme moet je op de PC zijn schijnt.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik was op het laatst best OK, maar ik speelde echt uitsluitend als sniper, en dus vooral verdedigend, en ik zal dus niet bij de best scorende spelers van de wereld gehoord hebben. Al sprong ik ook wel eens in een vliegtuigje en dat ging ook best goed.

    Ik denk dat je Ferry34 bedoelt, die uitsluitend in een tank zat, maar wel goed scoorde altijd.
     

Deel Deze Pagina