Bloodborne heb ik in een opwelling op day one gekocht (digitaal ook nog).
En heb hem denk ik in totaal 4-6 uurtjes gespeeld.
Eerst keer was op day 1. Maar kon er totaal niet inkomen, had er destijds ook geen geduld voor. Dus na 1-2 uurtjes maar weer gestopt.
Laatste playthrough was een paar maanden terug. Hier ging het wat beter. En ik kwam ook wat verder (tot de 1e baas
). Maar op de één of ander manier kreeg ik hem niet neer.
Aantal keren had ik hem echt bijnaaaa. Maar dan ga je lopen rushen als een kip zonder kop. En ga je toch dood.
Dus ja, ik wil Dark Souls heel graag proberen. Maar ik wil eerst Bloodborne uitspelen (of in ieder geval een stuk verder komen dan nu het geval is).
Ik weet nog steeds niet of dit soort games voor mij bestemd zijn. Wat ik wel weet, is dat ik bij Bloodborne een gevoel kreeg dat ik bijna nooit bij een ander game heb gehad (en dat bedoel ik positief). Kan het eerlijk niet zo goed omschrijven. Maar op sommige momenten kreeg ik een soort van adreline rush.
De laatste keer dat ik dat kreeg. Was toen ik PES 2018 op legend speelde (voor een trophy). En in de blessure tijd van de blessure tijd de winnende maakte. Voor de rest heb ik dat eigenlijk vrijwel nooit.
Ik weet 100% zeker dat als ik Bloodborne 1 of 2 weken non stop speel. Dat ik aardig ver kan komen.
Helaas heb ik mijn 2e playthrough nooit een vervolg gegeven (ook vanwege mijn huge ass backlog).
Het is zeker een pittige game. Maar de sleutel tot succes is geduld. En sommige mensen kunnen dat geduld helaas niet opbrengen.
Denk dat ik hem ooit nog zeker ga proberen. En ik ben ervan overtuigd dat ik die Cleric Beast dan wel ga verslaan. Maar eerst even mijn backlog verkleinen. En hopelijk heeft Bloodborne tegen die tijd een Pro Patch gekregen (al ga ik daar niet vanuit).
Klik om te vergroten...