1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    ?
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat is hier niet duidelijk aan?
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zijn het nieuwe ... of vervangen ze de huidige?
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zoals ik het heb begrepen zijn het nieuwe, dus toevoegingen.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het leek net alsof je heel blij kwam verkondigen dat er nieuwe competities waren. Alsof je een primeur had...
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik zie nu pas dat jij dat plaatje al gepost had. Dat zag ik toen eerlijk gezegd nog niet, Twitter wordt geblokkeerd ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2018
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    thx cyrax. leuke competities.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :) Gaat het? Het plaatje was al gepost lieverd! Maar it's okay honeylove. Beter 2x dan helemaal niet, zeg ik thuis ook altijd.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wel Schalke 04
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mehh

    Waarom geen Ajax
    Veel mooiere club toch ? :x

    Denk wel dat ik PES 2019 ga halen. Nadat ik de platinum trophy had gehaald bij PES 2018. Hield ik het even voor gezien. Maar ben de afgelopen 2 weken weer dagelijks MyClub aan het spelen. Nieuwe spelers aangetrokken.

    Nico Tagliafico, Pique, Dani Alves en die smerige Ramos staan in de verdediging. oa Ziyech op het middenveld. Messi en Mbappé in de spits.
    Malcom op de flanken. Sneijdertje op de bank!

    Probeer Neymar te kopen voor de linkerflank. Maar die scouts zijn *** duur. Je betaald rond de 150-200k GP voor een 5 sterren LWF scout. En dan ben je er nog niet!. En bij die ball openings krijg je ook nooit een black ball.

    Vroeger speelde ik alleen Master League. Maar die MyClub kan best verslavend zijn. Jammer dat ik een lange tijd niet heb gespeeld. Want ik hoorde dat je een tijdje terug een gratis legend speler kreeg (Ronaldinho, Cruijff, Romario etc etc).

    Eerst even de demo afwachten. Maar PES 2019 gaat er wel komen. :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    op een ps4 (pro) en pc zijn teams / licenses zo geen issue...
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Op zich niet, maar PESUniverse doet laatste tijd heel lastig, en schuiven het achter pay-walls. PES World wel nog gewoon gratis, maar toch een vervelende ontwikkeling in de fan-base, en uiteindelijk schieten ze zichzelf daarmee mogelijk in de voet, want als ik, en vele anderen, straks niet meer gewoon gratis een option file kunnen pakken om die licenties in mijn PES even te fixen, dan laten we straks massaal PES liggen en switchen we weer over naar FIFA, met minder goede gameplay, maar wel gewoon de juiste shirtjes en namen enzo....
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    PESuniverse is toch gratis na verloop van tijd. Ze vragen een geldbedrag om ze te ondersteunen. Begrijpelijk want ze steken er veel tijd in en de kwaliteit is ook top.
    Als je een gratis optionfile wilt heb je iid pesworld of altijd nog de verschillende pes fora.
    Sowieso vind ik dat Konami zich veel beter moet inzetten om het proces van option files laden moet vergemakkelijken. Het zou gewoon een kwestie moeten zijn van 1 file inladen en klaar. En die restricties van een maximum aantal high res kits snap ik ook niet. Eerst kon je ook maar 5 formaties opslaan. En nu zijn het iets meer, maar waarom gewoon niet unlimited? Leven ze nog in de jaren 90?
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hier wat gameplay van de E3. Moet zeggen dat het veld en de belichting er wel erg goed uitzien. Ook wordt er minder met buitenkant voet gepasst. Verder niet heel veel verschil.





     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ziet er goed uit. Je kunt er alleen nooit zoveel uithalen tot je zelf speelt.

    Ik ben in elk geval ontzettend benieuwd, ook naar de twee licenties die ze nog uit de doeken moeten doen. Ik vermoed dat het licenties van twee competities uit een Aziatisch of Zuid-Amerikaans land zullen zijn. Misschien Amerika, dat zou ik nog kunnen. Ik verwacht iig geen Europese competitie en al helemaal geen grote Europese competitie.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    na het zien van de gameplay beelden is het gat niet alleen gegraven voor pes, maar is het zand er ook al overheen gegooid.
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Voor jou dan misschien
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik kijk nooit gameplay van footiegames.
    Je moet het idd echt eerst zelf spelen voordat je kunt oordelen.

    Ik ga de demo afwachten. Als het lekker speelt, pre-order ik hem meteen. Als hij tegenvalt, speel ik nog een jaartje PES2018.
    Destijds ook met PES 2016 gedaan. Niet omdat PES 2017 een slechte game was. Maar PES 2016 speelde gewoon verdomd lekker.

    PES 2018 speel ik ook nog steeds dagelijks. Vind het persoonlijk geen probleem om te wachten tot PES 2020.
    Speel elke dag 1-2 potjes (soms meer). Heerlijk als afwisseling tussen al die AAA releases. Hoef niet perse de nieuwste PES.

    Zou PES 2016 nu ook nog kunnen spelen.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Maar PES2017 was beter dan 2016 en 2018...
     

Deel Deze Pagina