Bloodstained: Curse of the Moon gekocht. Game is niet al te lang maar heeft leuke replay value. Megaman 11 ziet er ook erg goed uit.
PlayStation Plus Juni. XCOM 2 (PS4) Trials Fusion (PS4) Dit was toch het PS4 Games gedeelte.. Waarom is het nu Overig?
Hoe lang ben jij al hier niet meer geweest? Progress happened... Xcom 2? Nice! Dat is een erg goede TBS titel.
Tijdje geleden, forum is toch al meer multi console geworden de laatste paar jaar. Nu de frontpage nog.
Ik heb echt het idee dat dit twee weken geleden nog wel zo was.. Vond al het PS4 nieuws bij elkaar wel fijn! Lekker gecentreerd.
Klopt, maar mij maakt het helemaal niets uit. Het is door de Sony games zo gekomen dat het forum ook ging veranderen en om Xbox nog een kans te geven is dit denk ik zo veranderd. Het is wel goed zo denk ik, dan heb je ook een beetje een excuus, geldig, om te boel een beetje op te schonen en overzichtelijker te maken en rotzooi te verwijderen. Ik hoop dat de frontpage ook gaat veranderen, die was toch nog niet af heb ik al langere tijd geleden begrepen. Beter maken ze hem nu wel af en word die multi console.
Het wordt alleen maar onoverzichtelijke omdat al het nieuws door elkaar heen gaat staat. GEEF MIJN [PS4] GAMES TERUG! @Jorrie!
http://forum.xboxworld.nl/threads/algemeen-games.172149/page-403#post-5511350 Hierdoor heb ik het veranderd
UPDATE: A new report suggests that Bethesda's freshly unveiled Fallout 76 is an online survival RPG, heavily inspired by the likes of DayZ and Rust. Niet een mmo idd... Maar een online survival spinoff.
Hopen dat het geen conan exiles soort game word,.............. (Minecraft voor volwassenen zeg ik meestal), is totaal niet mijn ding. sinds wanneer wisten we dat H1Z1 zonder zombies zou worden?? ik dacht dat het een soort online survival game zou worden met zombies.... (of ben ik in de war met Dayz of iets dergelijks ? )
dacht dat het begonnen was als open game achtig iets met zombies,.... Maar ik ben al niet van het battle royal en dit ziet er slechter uit dan Fortnight
H1z1 is een dayz achtig spel ja. De h1z1 die we nu hebben op de ps4 heet op de pc geloof ik king of the kill
PS5 dus op zn vroegst in 2021. https://www.nu.nl/games/5280377/playstation-5-verschijnt-vroegst-in-2021.html Wie beweerde hier ook alweer dat ie in 2019 zou uitkomen?
Nu.nl maakt zich hier redelijk belachelijk. Ten eerste komen ze met nieuws dat al een week oud is, maar ze doen ook niet echt aan het checken van bronnen, het nieuws is namelijk al tegengesproken.
Tegengesproken? Door een verslaggever? Als Sony zegt in 2021, dan is't waarschijnlijk 2021... wat zo'n reporter ook zegt.
Je hebt toch wel door dat het nieuws ook van één verslaggever komt, namelijk van de Wall Street Journal? Vele websites hebben hun verhaal sindsdien al gerectificeerd. Maar goed, het is toch koffiedik kijken, wat mij betreft mag die console nog even weg blijven, de PlayStation 4 heeft nog genoeg moois te bieden.