Ik ben bang dat het een trend gaat worden m.b.t een "base" console en daarna de "upgrade" variant. XBOX ONE XBOX ONE X PS4 PS4 Pro Denk dat we om de 4 jaar nieuwe hardware mogen gaan verwelkomen.
Ik vond het vooral grappig omdat hier een tijdje geleden eind 2018/begin 2019 werd gespeculeerd. Q4 2020 of Q1 2021 klinkt mij ook realistischer in de oren.
Ja en hij doet het goed he. Het beestje kan nog best even mee. Als Sony deze succesformule kan voortzetten wordt de ps5 ook weer een knijter.
Dit jaar al Detroit: Become Human en God of War . Is niet dat ik bij die games denk, grafisch ziet dit er echt niet meer uit. Hoop echt dat er een PS5 z.s.m. komt. En dan weer 300 remasters van PS4 games .
Meh, liever van de ps2 dan. Geweldige games toen. Alleen grafisch nu sterk achterhaald. Roll on de ps5.
Snap je punt, maar eind 2018 / begin 2019 sloeg natuurlijk vanaf het begin al nergens op. De PlayStation 4 doet het nog altijd prima en gezien de games die er nog in de pijplijn zitten heeft het geen enkel nut om al spoedig met de PS5 te komen.
PS5 wordt deze E3 aangekondigd, komt dit najaar nog uit. Is ook de reden waarom je vrijwel geen PS4 Pro's meer in de winkel tegenkomt.
Ik zou ook behoorlijk kwaad worden, heb net dit jaar meer dan 1.000 euro neergelegd voor 2 consoles, games en een lijpe controller.
Street Fighter 30th Anniversary Edition gekocht. Erg leuk om alle delen, voor 4, in een collectie te hebben. Nu hopen op een Marvel vs Capcom edition met alle delen.
Deel 3 was 1 vd lastigste brawlers die ik ooit heb gespeeld. De eerste pogingen haalde ik nog niet eens de eindstreep.