1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]
    3 player co op?
    En je standaard blurry shot met een release date schijnbaar had Amazon deze datum ook voordat die naar standaard placeholder datum werd veranderd.:
    [​IMG]
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Travel the globe and track your targets across exotic sandbox locations in HITMAN 2. From sun-drenched streets to dark and dangerous rainforests, nowhere is safe from the world's most creative assassin, Agent 47.

    Prepare to experience the ultimate spy thriller story; your mission is to eliminate the elusive Shadow Client and unravel his militia, but when 47 learns his target's true identity and the truth about his past, it changes everything.

    HITMAN 2 introduces new ways to play, new game modes and new features, including the new Sniper Assassin mode with franchise first co-op play
    .


    - Full game this time, no episodes
    - Post launch content
    - Co-op Sniper Assassin mode
    - 13 November 2018




    Experience an explosive game of cat and mouse set in a vast open world. In this reimagining of 1980’s Sweden hostile machines have invaded the serene countryside, and you need to fight back! Go it alone, or team-up with up to three of your friends in seamless co-op multiplayer. By utilizing battle tested guerilla tactics, you’ll be able to lure, cripple, or destroy enemies in intense, creative sandbox skirmishe
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2018
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Er blijft niks meer over als verassing




    Nieuwe van Dontnod


    - Set in West Virginia
    - You go there for a friend's funeral and wake up with a bloody shirt
    - Murder mystery

     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2018
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Een nieuwe DoA! Altijd leuk.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280

     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2018
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Gaat een spannende E3 worden zeg...
    Echt jammer van alle leaks, aankondigingen enzo. Haalt de charme toch wel van de E3 af. De kans is heel klein dat je echt nog verrast word.
     
    Maddmonkey en Servantes vinden dit leuk.
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Halo 6 wil ik graag zien.
    En Gran Turismo 7, dan ben ik al tevreden :).

    Misschien nog wat leuks van Nintendo, maar Pokémon komt al en Zelda & Mario zijn net uit. De rest boeit mij niet zoveel :+. Mario Kart 9 zou hella nice zijn tho.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ach, er zitten altijd nog wel wat klappers tussen. Ik heb juist het idee dat men sommige dingen NU leaked, omdat er wellicht bepaalde gigantische toppers straks alle aandacht gaan stelen, en dan kun je maar beter even NU de aandacht krijgen op jouw game, ipv dat die over 2-3 dagen wegvalt tegen de nieuwe Rocksteady announcement ofzo.

    Sowieso zit nu ook iedere gamer boven op al het nieuws, dus die aandacht deze dagen is sowieso verhoogd.

    Ik vind het zelf wel fijn, dat je opeens weer een mooi nieuwtje tegenkomt. Dat houdt deze dagen spannend.
    Show van Sony is meestal wel goed, ook qua aankondigingen/verrassingen. Microsoft valt (te) vaak tegen, al was die van vorig jaar best goed (Metro maakte indru, Ashen, Ooblets, nieuwe Ori, etc etc).

    Nintendo verwacht ik eigenlijk niets van, wat betreft grote aankondigingen. De grote titels (Mario & Zelda) hebben net afgelopen jaar een nieuw deel gehad, Metroid doet me niet zoveel, wellicht dat Monolith iets nieuws heeft, maar ik verwacht grotendeels gewoon karige en dure ports van al bestaande games, en wellicht 1-2 games uit eigen stal, maar geen system-sellers. I hoop dat ik ongelijk krijg. Heb pas 1 game voor mijn Switch.

    Fuck, ik zou al blij zijn als ze Nintendo Selects aankondigen, dus bijvoorbeeld Zelda inclusief alle DLC inbegrepen voor een zacht prijsje. Maar het is Nintendo, dus ik weet wel beter...
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Inderdaad wel een beetje jammer van het lekken, maar we zijn prinsjes dag nog niet vergeten of wel? :+

    Mij maakt het niet zoveel uit, want er komen vast nog wel genoeg verassingen. Tover uit de hoed Elder Scrolls 6 als een soort van Steve Jobs ''One more Thing'' zou ik wel een beetje lijp van worden namelijk. :+
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    We zouden toch ook gameplay te zien krijgen van Beyond Good & Evil?

    Maybe dat we ook nog iets van Psychonauts 2 te zien krijgen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Ik ben vooral hyped voor Cyberpunk. Ik mag toch hopen dat die niet alleen achter gesloten deuren getoond wordt.
     
    Zifnap, Maddmonkey en Servantes vinden dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dontnod heeft dus naast Vampyr een nieuwe game lopen ontwikkelen? Ik wist niet dat die studio zo groot was.

    Verder boeien deze aankondigingen mij niet zo. Kan de redenatie van Yi daardoor wel volgen. gewoon bewust voor de E3 leaken om zo toch wat aandacht te ontvangen.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Niet weer, niet vanzelf. Sinds de aankondiging 1x gebeurd op een groot evenement meende ik, maar die game is zo hype dat ze nu wel publiekelijk moeten laten zien wat die game doet.

    En graag een beetje uitzicht op een release, want deze titel wil ik misschien nog wel liever spelen dan een Witcher III. CP is ook een nieuwe IP, vandaar mijn mening.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Unravel 2
    Platform: Windows PC, PlayStation 4, Xbox One
    Rating Category: [​IMG]
    Content Descriptors: Mild Fantasy Violence
    Rating Summary: This is a side-scrolling platformer in which players control a pair of fantastical creatures called Yarnys as they navigate environments. Players traverse platforms and avoid hazards by swinging from yarn lassos; some areas contain animals that chase/menace the player's characters. The Yarnys are defeated when they are eaten by a fish, grabbed by birds, crushed by boulders, or run over by cars
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zometeen EA presentatie. Ik verwacht niet echt grote verrassingen, maar het blijft hopen op ooit een Jade Empire 2, en laatst gingen de servers voor Skate 3 weer online, waarna men meteen begon te speculeren over een deel 4...
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Anthem en BF: V. En ik hoop op een nieuwe SSX, FIFA Street of NBA Street :eek:
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Indivisible is een titel die ik in de gaten zal houden.
     

Deel Deze Pagina