Het ziet er erg mooi uit. Probleem is alleen dat veel games vaak grafisch vtv worden "opgeleukt", ook voor E3. Het overkomt zelfs de besten, zoals bij Dark Souls 2 en The Witcher 3. Het is dus nog maar de vraag hoe het eindproduct er grafisch uit ziet. Daarnaast is het een EA game -> microtransactions ahoy. Laten we hopen dat het beperkt blijft.
On a world left unfinished by the gods, humanity struggles to survive in a savage environment. Equipped with incredible Javelin exosuits, a faction known as the Freelancers seeks to tip the balance in mankind’s favor. 22 Feb 2019
Vond de beelden niet echt speciaal eigenlijk. Generic as fuck. En het deed me idd meteen denken aan Destiny 2 (maar dan zonder het sociaal aspect). Misschien dat ik tegen die tijd nog van gedachten verander. Maar voor nu is het Days Gone in feb 2019.
Mass Effect: Andromeda, maar dan met jet packs? Ben ook nog niet overtuigd. Dat kwam misschien ook door de geluidseffecten, die voor mijn gevoel nog weinig "umpf" hadden. Misschien dat ik in de toekomst nog enthousiaster word. Graphics zijn wel mooi.
Ziet er matig uit, alleen graphics zijn wel heel mooi. Verder gewoon een soort destiny maarja dat hebben we nu wel.beetje gehad he.
Ja hoor veel de vergelijking met Destiny maken, maar waarmee is die vergelijking dan? Heb de filmpjes nu 3 a 4 keer bekeken, maar nog steeds niet goh dat doet me denken aan Destiny.
Als deze game geleerd heeft van Division en Destiny's falen, dan kan het een leuke game worden. Ik blijf open voor een game met deze ambities, maar vraag mij af hoe reëel die ambities zijn.
Zoals Xjunk al zegt weinig content, maar ook vooral erg monotoon. Gameplay is niet zo goed als Destiny en de Dark Zone was ontzettend vervelend om doorheen te komen. Daarna is er wel veel veranderd, maar ik had geen zin om terug te komen. Daarnaast was de game ook veeeels te ambitieus in alle reveals voor de game uitkwam.
Je zegt het overigens perfect. Zelf om deze reden totaal geen zin om terug te komen. Zie trouwens met Destiny 2 ook dingen waarvan ik denk: Dat gaat hem niet zo snel meer worden.
Wat. Een. Pareltje Heerlijk! Ben wel huiverig voor wat de game uiteindelijk aan gaat bieden maar heb vertrouwen in BioWare