Halo en Gears, Nice. 5 nieuwe studio’s, oftewel over een tijdje zien we pas wat ze gaan maken, maar wel fijn om te zien dat ze toch investeren in games.
Als wij ook zo'n aanbiedingen krijgen https://nl.pepper.com/aanbiedingen/belgie-xbox-one-s-1tb-fifa-18-extra-game-vanaf-11-juni-69470 Ga ik misschien toehappen. One X is niet noodzakelijk, aangezien de Pro mijn main console blijft. Maar een One S + Gamepass voor nog geen €200 is best interessant.
Dus in het begin van de trailer van Cyberpunk geeft CD projekt Red Xbox codes weg voor Witcher 3 inclusief expansion blijkbaar
There is a secret message right at the end (1:39 right at the end of the video. (Edit: you need to pause the video and use "," and "." to jump to the right time frame by frame) The gist of it is: • It's ready when it's done. • It will be really big. • Free DLC and Expansions will be "nothing less than we expect". • No Microtransactions.
Het hele ding was zwaar matig. Soms blij met wat ze lieten zien (Wolfenstein:Youngblood klinkt heel tof). De manier waarop was vooral heel kut. Eindeloos gevraag om geklap.
Yup en constant nep gejuich uit het publiek. Humor dat niet aanslaat. Todd Howard heeft de boel wel een beetje gered.
Hier de games van de Bethesda conference in spoiler. Niet kijken dus als je hem gaat kijken op youtube. Spoiler Rage 2 Elder Scrolls Legends Elder Scrolls Online Doom Eternal Quake Champions Prey DLC Wolfenstein Youngblood Wolfenstein Cyber Pilot Fallout 76 Elder Scrolls Blades Starfield Elder Scrolls VI
Die cyberpunk trailer En prey DLC is ook een geschenk uit de hemel. Ik heb weer aardig wat om naar uit te kijken al! Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Bethesda teruggekeken. Was meh. Veel nieuwe dingen, maar niets laten zien. Leek een beetje EA van een paar jaar geleden waar ze alleen maar art van games lieten zien. Als je niets hebt, ga dan ook niet lopen teasen...
Prima start van Microsoft ... die kleine indie-games doen me helaas niet zoveel. De focus ligt gelukkig weer op games Ben ik al blij zat om. Niet echt dikke exclusives. Het is jammer dat Microsoft niet echt met hele dikke exclusives aankomt. Vrees dan ook dat als Sony met een DLC pakket voor (bijvoorbeeld) God of War aankomt, en Horizon Zero Dawn 2 ... dat Sony "wint". Gelukkig heb ik sinds 'n paar weken een mooie PS4 Pro staan ... can't wait