Via Kinguin US PS4 network cards gekocht en in US ps4 store Deluxe Edition gekocht. Ik had nog kortingsbon van Kinguin.
Een 4.8 en een 4/5. Dat verschilt nogal. Ik wacht er denk ik nog even mee tot ie wat goedkoper is en hopelijk komen er nog wat updates. Vind het wel jammer dat er zo weinig valt te customizen in je park.
Bedoel je niet dit? By contrast, Isla Nublar—the setting for the original book and movie—is an unlimited sandbox area Uit onderstaande review: https://www.pcgamer.com/jurassic-world-evolution-review/
IGN is inderdaad de enige Dat is wel bijzonder. De rest van de reviews zijn 4/5 of 8/10. Dat is al beter dan een 4.8/10.
Review van pcgamer blijkt wel uit dat het niet heel diepgaand is en het snel herhaling van handelingen wordt.
Het gaat erom hoe snel het in herhaling valt en hoe diepgaand het is. Bij Cities Skyline bv geen last van snel gevoel herhaling.
Ligt idd aan de diepgang. Het is niet gemakkelijk dit type spel voor een console te maken. Dan wordt er helaas weleens gesneden in de content.