1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721


    Wat ziet dit er heerlijk uit zeg. Ontzettend veel leuke uren met FH3 beleefd, dus deze gaat er zeker komen
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wauw .... dat geluid ... grafisch prima.
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik zie verschillende pagina's berichten over het feit dat je ook motoren kunt besturen. Maar volgens mij zijn die motoren uit de trailer toch gewoon onderdeel van zo'n "gescripte race". die je af en toe moest doen in Horizon. Zoals tegen de trein, vliegtuig etc.

    Setting is gaaf. Had stiekem gehoopt op Japan, maar dit vind ik wel een aangename verassing!
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bwoah, die bewegingen waren echt super laggy in de demo die ze gaven.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vond het grafisch er ook niet heel anders uitzien dan deel 3 imo.
    Alleen de verschillende seasons zijn wel sick gemaakt.
     
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Laggy?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wil vol gas over de Tower Bridge in een fucking Veyron! Fuck Yeah! :9
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Seasons is toffe toevoeging, de gekozen lokatie (Engeland/Groot-Brittannië) vind ik persoonlijk totaal niet interessant.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja. Of het netwerk lag is of puur door controller weet ik niet, maar je ziet de auto's vreemde onbedoelde rotatie bewegingen maken. Die drift is geen vloeiende beweging maar de auto roteert met een marge van 10 graden heen en weer tijdens de drift. Ook die Focus maakt een extra beweging tijdens de drift beweging die daar niet hoort. Is wel een Horizon natuurlijk, maar de Motorsport serie had dat ook altijd.
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hm, ik zie niet echt hele gekke bewegingen. Ik vond de gameplay van FH3 helemaal top, dus hoop dat ze die lijn gewoon doortrekken.
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Zie ook niet echt iets dat me hier zou storen. Vond dit een buitengewoon lekkere aankondiging die weliswaar al verwacht was maar wel beter dan verwacht (voor mij) overkwam. Heerlijke game en na 150+ uur in FH3 is dit een prachtige nieuwe speeltuin. Gezien er op de One x ook een 60 fps mode zal zijn verwacht ik meer onderscheid dan in FH3. Nu hopelijk nog mn huidige of toekomstige auto erin en ik ben 100% tevreden. FM7 faalde een beetje met de updates/facelifts van flink wat modellen, vermoedelijk door licenties. Wellicht kan het hier weer wel.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hopelijk deze keer wel meteen op release CPU optimalisatie / unlocked framerate voor pc, geen half jaar later zoals bij FH3..

    Heb er wel zin in.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat ik zag in die trailer leek wel een stukje van de rally op de Isle of Man. Die shit is echt crashgevoelig als je ook maar 1 piepklein foutje maakt. Ik constateer nu al dat dit een intensere FH game gaat worden dan lekker door de weilanden rossen in FH 3. Hopelijk is dit ook iets kleinschaliger.
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756


    Lekker door de weilanden heen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja fijn, maar minder dan in FH 3 hoop ik. Die game was misschien wel een tikkeltje te groot.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    FH3 te groot? Je bedoeld dat de map te groot was?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja inderdaad. Heb met die game nu aardig wat content vrijgespeeld, maar ik vind de afstanden tussen de ene race of de andere challenge soms te groot.

    Begrijp me niet verkeerd; wereld is ontzettend mooi, maar door die grote afstanden tussen de verschillende soorten content leg ik vaak snel de game weer een tijd naast me neer na een paar van die race of challenges.

    Is de wereld iets kleiner, uitdagender en ligt de content dichter bij elkaar, dan denk ik dat dat FH 4 wel ten goede komt, ondanks dat FH 3 wel een mooie wereld had. :)
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Je weet dat je kon fast-travellen hè?

    Als je veel online speelde had je na een tijdje wel 'alles gezien'. De map was zeker niet te groot vond ik. FH4 lijkt ook weer eenzelfde soort map te krijgen, met glooiende hoofdwegen, veelzijdige dirt en bospaden ernaast en een stukje stad. Helemaal prima :) Sfeertje ziet er goed uit in die gameplay video's.
     
  19. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik mis gvd nog steeds één stukje weg in FH3:mad:. En die cheevo popt ook steeds op m'n dashboard, irritant.

    Maar wat zag het er weer heerlijk uit, was verrast door Engeland want had 100% ingezet op Japan. Day One voor mij, moet alleen niet weer de fout maken om voor de Ultimate te gaan. (of toch maar wel:p)

    Ow wacht fuck, zit natuurlijk in Gamepass. Kan je de extra's van Deluxe en Ultimate ook apart kopen dan?
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    rijden we nu weer aan de verkeerde kant vd weg o_O
     

Deel Deze Pagina